رییس کل دادگستری استان اصفهان

حضور معتادان و کودکان خیابانی در معابر از آسیب های اجتماعی اصفهان است

در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان رفع آسیب‌های اجتماعی در سطح شهر اصفهان را نیازمند عزم جدی مدیران و مسؤولان دانست و گفت: حل بسیاری از مشکلات استانی با تدبیر و عزم جدی مسؤولان قابل پیگیری و حصول نتیجه است.

حجت الاسلام اسدالله جعفری، رییس کل دادگستری استان اصفهان در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان رفع آسیب‌های اجتماعی در سطح شهر اصفهان را نیازمند عزم جدی مدیران و مسؤولان دانست و گفت: حل بسیاری از مشکلات استانی با تدبیر و عزم جدی مسؤولان قابل پیگیری و حصول نتیجه است.

حجت الاسلام جعفری افزود: تکدی گری در سطح خیابان های شهر باعث مخدوش شدن چهره فرهنگی و مذهبی اصفهان می‌شود و ساماندهی آن، عزمی همگانی و جدیت مسؤولان و نهادهای مربوطه را می طلبد و تنها با برگزاری جلسات متعدد رفع این معضل اجتماعی میسر نمی شود.

وی با انتقاد از عدم وجود مکانی مناسب برای نگهداری معتادان متجاهر افزود: استان اصفهان در رابطه با ساماندهی معتادان متجاهر به خصوص در بخش زنان با کمبود کمپ ها و مکان های مناسب موضوع ماده ۱۶ قانون مبارزه با مواد مخدر روبروست که با وجود زیرساخت لازم این امر، تجهیز این مراکز نیازمند همکاری همه دستگاه اجرایی استان است.

کد خبر: 115623

برچسب ها: , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0