29 دی 1399 - 2:41 ب.ظ

“حسن منصوری” پیشکسوت والیبال کشور درگذشت

حسن منصوری مربی اسبق تیم ملی والیبال و سرمربی اسبق تیم ملی جوانان ایران در مسابقات جوانان آسیا واقیانوسیه در سن ۶۵ سالگی درگذشت. دبیر ورزش مدارس مازندران سال ۱۳۸۲ در کنار "پارک کی وون" در تیم ملی والیبال بزرگسالان دستیار و مربی تیم ملی بود و سرمربیگری تیم‌ ملی جوانان و ریاست کمیته ساحلی والیبال ایران را در کارنامه درخشان خود داشت.

 

به گزارش پایگاه خبری عصر اصفهان، به نقل از فارس، حسن منصوری مربی اسبق تیم ملی والیبال و از پیشکسوتان ارزشمند ورزش کشورمان شامگاه یک‌شنبه دار فانی را وداع گفت.

منصوری حدود یک سال با بیماری سرطان دست و پنجه نرم می‌کرد ولی چندی قبل به دلیل حمله قلبی از آمل به بیمارستان خاتم‌الانبیاء تهران منتقل شد.

مربی اسبق تیم ملی والیبال و سرمربی اسبق تیم ملی جوانان ایران در مسابقات جوانان آسیا واقیانوسیه در سن ۶۵ سالگی درگذشت.

مربی ارزشمند و پرافتخار والیبال کشورمان دوران جوانی را در تیم‌های والیبال آمل و مازندران خوش درخشید و پس از عضویت در تیم ملی، از مربیان طراز اول بین‌المللی والیبال ایران بود.

دبیر ورزش مدارس مازندران سال ۱۳۸۲ در کنار “پارک کی وون” در تیم ملی والیبال بزرگسالان دستیار و مربی تیم ملی بود و سرمربیگری تیم‌ ملی جوانان و ریاست کمیته ساحلی والیبال ایران را در کارنامه درخشان خود داشت.

این مربی خوش‌اخلاق والیبال کشورمان شاگردان زیادی برای ورزش ایران تربیت کرده و بسیاری از والیبالیست‌های مطرح لیگ برتر از شاگردان استاد منصوری بودند.

کد 300

کد خبر: 36533

منبع: فارس

برچسب ها: ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0