10 آذر 1399 - 2:35 ب.ظ

بیانیه مجمع بسیجیان و نخبگان استان اصفهان؛

حرکت‌های کوردشمن نشانه‌ناتوانی‌ مقابله رو در رو بانظام اسلامی است

مجمع بسیجیان و نخبگان استان اصفهان با صدور بیانیه‌ای حرکت‌های کور دشمن را نشان از استیصال و ناتوانی عوامل این جنایت درمقابله رو در رو با نظام اسلامی دانست.

به گزارش پایگاه خبری عصر اصفهان، به نقل از مهر،مجمع بسیجیان و نخبگان استان اصفهان به مناسبت شهادت سردار سرافراز اسلام شهید دکتر محسن فخری زاده بیانیه‌ای را صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح ذیل است…

«بسم رب الشهداء و الصدیقین

شهادت هنر مردان خداست. (امام خمینی ره)

بار دیگر دست پلید و ناپاک عوامل استکبار و مزدوران صهیونیست آن از آستین منافقین و بزدلان خود فروخته بیرون آمد و قلب سرشار از ایمان، معنویت، معرفت و بصیرت فرزندی از فرزندان خدوم انقلاب اسلامی را نشانه گرفت و دانشمند هسته‌ای و پژوهشگر و طراح مقابله با ویروس کرونای کشورمان حاج محسن فخری زاده را به آرزوی دیرینه ی خود و وصال دیگر دوستان شهیدش رساند.

هرچند چنین حرکت‌های کور نشان از استیصال و ناتوانی عوامل این جنایت در مقابله رو در رو با نظام اسلامی و راه روشن انقلاب اسلامی و حرکت جهادی نخبگان و فرهیختگان در مسیر توسعه و پیشرفت کشور عزیزمان است، اما دلیل آشکاری بر ادامه توطئه، دشمنی و مخالفت جدی استکبار جهانی و جرثومه فساد منطقه رژیم صهیونیستی بوده و هشداری بر کسانیکه ساده اندیشانه از تغییر در نگاه و حرکت دشمنان و امکان حل مشکلات از طریق گفت‌وگوی نرم و آرام و تعامل و همکاری و توطئه توهم سخن می‌گویند.

مجمع بسیجیان استان اصفهان به نمایندگی از سیل عظیم بسیجیان ضمن عرض تبریک و تسلیت شهادت مظلومانه این مجاهد فی سبیل الله به محضر بقیه الله الاعظم (عج) و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای و امت شهید پرور و بویژه خانواده صبور و مقاوم ایشان اعلام می‌دارد:

۱- همچنان که مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در پیام خود فرمودند، نخبگان، دانشمندان و همکاران سخت کوش این شهید بزرگوار با همت و تلاش مضاعف راه علمی وی را تا رسیدن به اهداف و آرمان‌های نظام مقدس اسلامی ادامه دهند.

۲- دستگاه‌های امنیتی و انتظامی و قضایی همه توان خود را جهت شناسایی عوامل این جنایت هولناک وتدبیر لازم به منظور اعمال اشد مجازات و انتقام سخت بکارگیرند و مساعی لازم و جدی تری را جهت حفاظت و حراست از دیگر دانشمندان و نخبگان بکار گیرند.

۳-از دستگاه دیپلماسی کشور به جد خواستاریم تا پیگیری لازم از طریق نهادهای بین المللی در خصوص محکومیت این جنایت و مقابله با تروریسم دولتی و دولت‌های تروریست بویژه دولت جنایتکار آمریکا ، رژیم اشغالگر صهیونیستی و دولت‌های مرتجع منطقه را داشته تا از تکرار چنین اتفاقاتی جلوگیری شود.

۴-از آنجایی که قطعا چنین اقدامی بدون کار اطلاعاتی و امنیتی ممکن نبوده و عوامل نفوذی مقدمات کار را انجام داده اند از مسؤلین مربوطه به ویژه وزارت اطلاعات ، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و سازمان انرژی اتمی و … خواستاریم ضمن شناسایی عوامل نفوذی احتمالی نسبت به قطع و رسوا کردن خط نفوذ داخلی و خارجی اقدام جدی داشته باشند.

۵-ما نخبگان بسیجی استان اصفهان  ضمن تجدید عهد و پیمان با روح مطهرحضرت امام خمینی ( ر ه ) و شهدای انقلاب و شهید فخری زاده به منظور تداوم راه ایشان، اعلام می‌داریم که با تمام توان و ظرفیت در راستای تقویت جنبش نخبگانی و شکوفایی و پیشرفت علمی کشور جهت رفع مشکلات و معضلات جامعه به ویژه کمک به معیشت مردم و مهار تورم و گرانی و مقابله با ویروس منحوس کرونا و تحقق منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در عرصه فناوری هسته‌ای و دفاعی آماده هرگونه اقدام جهادی هستیم.

مجمع بسیجیان استان اصفهان»

300

کد خبر: 34800

منبع: مهر

برچسب ها: ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0