6 خرداد 1402 - 12:03 ق.ظ

حجت‌الاسلام اژدری مدیر سازمان حج و زيارت استان اصفهان

حج ، عملیاتی است که از صفر تا صد آنرا خدا مدیریت می کند

حجت‌الاسلام والمسلمین حسین اژدری مدیر سازمان حج و زيارت استان اصفهان در آخرین دیدار با مدیران کاروان‌های حج تمتع که ساعت ۶ بامداد شنبه ۶ خرداد در سازمان حج اصفهان برگزار شد، آخرین سفارشات لازم را به مدیران ارائه نمود . اژدری افزود حج، عملیاتی است که از صفر تا صد آنرا خداوند متعال مدیریت می‌کند و سفر همه زوار و شما مدیران را در شب قدر ، امام زمان (عج) امضا کرده اند.

حج ، عملیاتی است که از صفر تا صد آنرا خدا مدیریت می کند

بدون شک این سفر که در هوای بسیار گرم برگزار می گردد مشکلاتی برای زوار و بخصوص برای مدیران بوجود می آورد.
مدیر حج و زیارت استان اصفهان گفت، دیروز بعنوان‌ سخنران قبل خطبه‌ های نماز جمعه اصفهان عرض کردم مدیران خیلی خوبی داریم و آنها با افتخار نوکری زوار بیت الله الحرام و قبور مطهر پیامبر عظیم الشان و ائمه بقیع را انجام می دهند.
اژدری در ادامه گفت ۷۳۹۰ زائر حج داریم که درمدینه اول از ۸ خرداد لغایت ۱۴ خرداد و مدینه بعد از ۱۷ خرداد لغایت ۲۲ خرداد به عربستان اعزام می شوند و چون ۲۴۰ تا ۲۴۴ مسافر در هر هواپیما اعزام می شوند لذا بعضی کاروان‌ها در دو هواپیما تقسیم و مشرف می گردند‌.
حجت‌الاسلام والمسلمین اژدری در پایان افزود، طبق فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند در حج بایستی تزرع ، دعا و ارتباط با خداوند متعال باشد و تطهیر دل از غیر خدا باشد. از طرفی هر زائر ما سفیری از جمهوری اسلامی ایران است و با اخلاق و رفتار شایسته با سایر حجاج روابط خوبی داشته باشند.
حجت‌الاسلام والمسلمین اژدری این را هم گفت که قرار بود دیروز از سوی سازمان حج به عربستان اعزام گردم ولی گفتم تا تمام کاروان‌های اصفهان به حج نروند من نمی روم. حتی اگر منجر به حذف من از سفر باشد و امروز در خدمت شما هستم و تا آخرین توان برای حل مشکلات از جمله تهیه کارت شناسائی و چمدان زوار تلاش می کنم تا سفری خوب برای حجاج اصفهان رقم بخورد.
ملا احمدی نماینده مدیران کاروان‌ها نیز طی سخنانی نیازها و مشکلات کاروان‌ها را برشمرد و یاد آور شد مدیران بعد از سفر هر نکته ای که به نظرشان می رسد برای بهبود کارها به سازمان ارائه نمایند.

کد خبر: 133909

نویسنده: سيدمحمدحسين مجيدی درچه

منبع: عصر اصفهان

برچسب ها: , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 2