3 شهریور 1399 - 5:25 ب.ظ

جمهوری خواهان، پلوسی را به برکناری از مجلس نمایندگان تهدید کردند

جمهوری خواهان در مجلس نمایندگان آمریکا تهدید کردند که اگر نانسی پلوسی بخواهد دوباره روند استیضاح ترامپ را به جریان بیاندازد، او را برکنار خواهند کرد.

به گزارش پایگاه خبری عصر اصفهان، به نقل از شبکه ام اس ان، “کوین مکارتی” رهبر جمهوری خواهان در مجلس نمایندگان آمریکا  گفت که اگر پلوسی بخواهد دوباره روند استیضاح ترامپ و یا ویلیام بار دادستان آمریکا را مطرح کند، جمهوری خواهان وی را از ریاست مجلس نمایندگان برکنار خواهند کرد.

در چند روز اخیر سخنانی مطرح شده که دموکرات ها به دنبال آن هستند تا با طرح مجدد استیضاح ترامپ باعث شوند تا مجلس سنا نتواند کاندیدای ترامپ برای دیوان عالی آمریکا را تایید کند.

مک کارتی با انتقاد از اظهارنظرهای اخیر پلوسی گفت که وی معتقد است انتصاب نامزد رییس جمهوری برای دیوان عالی با نزدیک شدن به زمان انتخابات ۲۰۲۰ کار درستی است.

نانسی پلوسی روز یکشنبه احتمال استیضاح مجدد دونالد ترامپ به علت فشارهای وی برای تعیین زودهنگام جانشین قاضی فقید دیوان عالی آمریکا را منتفی ندانست.

رییس مجلس نمایندگان آمریکا در مصاحبه با شبکه ای بی سی نیوز گفت: مرگ “روث بیدر گینزبرگ” موجب شد که رای گیری در انتخابات عمومی سال ۲۰۲۰ آمریکا بیش از هر زمان دیگری حیاتی باشد.

پلوسی افزود: حتی اگر جو بایدن نامزد دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری پیروز شود و دموکرات‌ها کنترل سنا را دوباره بدست بگیرند، ترامپ و جمهوری‌خواهان سنا ممکن است هنوز تلاش کنند نامزد خود در دیوان عالی را منصوب کنند.

کد 300

کد خبر: 39078

منبع: ام اس ان

برچسب ها: , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0