13 اسفند 1401 - 8:59 ب.ظ

ویژه دانشگاهیان استان اصفهان؛

جشنواره هنری و ادبی جان فدا تمدید شد

هادی مشرف زاده سرپرست دانشگاه فنی وحرفه ای استان اصفهان و رئیس اولین جشنواره هنری و ادبی جان فدا، از تمدید ارسال آثار این جشنواره خبر داد.

عصر اصفهان _سرویس خبر

وی به استقبال چشمگیر شرکت کنندگان و همکاری صمیمی همه ارگان ها و سازمان ها جهت برگزاری هرچه بهتر این جشنواره اشاره کرد وگفت: بنا به تصمیم شورای سیاستگذاری جشنواره،مهلت ارسال آثار تا 26 اردیبهشت 1402 تمدید و زمان برگزاری جشنواره نیز روز 3 خرداد 1402 سالروز آزادسازی خرمشهر و روز مقاومت و ایثار تعیین گردید.
وی با بیان اینکه ایده برگزاری این جشنواره در دانشگاه فنی و حرفه ای استان اصفهان شکل گرفته است ، افزود: با حمایت کامل دفتر استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان و همکاری صمیمانه همه دانشگاه های استان و همه مسئولان ادارات، سازمان ها و نهادهای استان، اولین جلسه شورای سیاستگذاری جشنواره به ریاست حجت الاسلام و المسلمین علیرضا جواد کلباسی معاون دفتر استانی نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان اصفهان برگزار و تصمیمات راهبردی خوبی گرفته شد.
مشرف زاده ادامه داد: علاوه بر اهداء جوایز نفیس این جشنواره به برگزیدگان، طبق هماهنگی صورت گرفته توسط دبیرخانه جشنواره، آثار برگزیده در صدا و سیما و نیز در قالب یک نمایشگاه در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.
این جشنواره ویژه عموم دانشگاهیان استان اعم از دانشجویان، اساتید و پرسنل دانشگاه می باشد و علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به نشانی سایت جشنواره به آدرس اینترنتی https://mohajer.tvu.ac.ir/janfada مراجعه نمایند.

کد خبر: 132059

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0