21 خرداد 1401 - 5:00 ب.ظ

جشنواره بین‌المللی تئاتر مقاومت فراخوان داد

فراخوان هجدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر مقاومت در بخش‌های صحنه‌ای، خیابانی و محیطی، نمایشنامه‌نویسی، رادیو تئاتر، تله تئاتر و تئاتر ملل منتشر شد.

 

فراخوان هجدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر مقاومت در بخش‌های صحنه‌ای، خیابانی و محیطی، نمایشنامه‌نویسی، رادیو تئاتر، تله تئاتر و تئاتر ملل منتشر شد.

هجدهمين جشنواره بين‌المللی تئاتر مقاومت با نگاهی به تلاش‌ها، رويکردها و آموزه‌های ادوار گذشته تلاش دارد در فرآيندی انديشه‌ورزانه و با تمرکز بر توليد همراه با فراگيری و ارتباطی دو سويه ميان هنرمندان و مردم در گستره ايران و کشورهای اسلامی گامی تازه در هويت يابی و کارايی گفتمانی، جريانی و کنش ساز فرهنگی، هنری و اجتماعی توليدات در جشنواره تئاتر مقاومت بردارد.

در این دوره از جشنواره دو بخش تازه تئاتر ملل با تمرکز بر کشورهای اسلامی و پیاده‌روی عظیم اربعین حسینی و تله تئاتر افزوده شده است و تمامی بخش‌های جشنواره بر مبنای تولید آثار جدید پذیرای هنرمندان است. همچنین در این دوره بخش نمایشنامه نویسی پذیرای نویسندگان دیگر ملل در چهارچوب موضوعی جشنواره است. دیگر بخش‌های جشنواره نیز شامل نمایش‌های صحنه‌ای، خیابانی و محیطی، رادیو تئاتر و نمایشنامه‌نویسی است.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و مطالعه فراخوان می‌توانند به پایگاه رسمی اطلاع‌رسانی هجدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر مقاومت به نشانی www.moghavemattheater.ir  مراجعه کنند. هجدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر مقاومت به همت انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس بنیاد فرهنگی روایت فتح و با دبیری سیدوحید فخر موسوی در بازه زمانی شهریور لغایت آذر ۱۴۰۱ و در گستره ایران و کشورهای اسلامی برگزار می‌شود.

کد خبر: 116609

برچسب ها: , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0