1 آذر 1399 - 3:20 ب.ظ

توضیحات رئیس پلیس راهور اصفهان خبر داد

جریمه یک میلیون تومانی برای تردد خودروهای غیر بومی در شهرهای قرمز

 رئیس پلیس راهور استان اصفهان با انتقاد از ترافیک صبح امروز در شهر اصفهان گفت: ترددهای غیر ضروری خودرو در شهر اصفهان به شکل روزانه مشمول یک میلیون تومان جریمه خواهد بود.

به گزارش عصر اصفهان،به نقل از مهر/ سرهنگ محمدرضا محمدی در خصوص اجرای مرحله دوم مصوبات ستاد ملی و استانی مبارزه با کرونا اظهار داشت: این ممنوعیت‌های ترافیکی از امروز اول آذر ماه در شهرهای دارای شرایط قرمز و نارنجی اجرا شده است که البته باید توجه داشت همه شهرهای استان اصفهان مشمول این طرح می‌شوند.

وی افزود: آران و بیدگل، اردستان، اصفهان، تیران و کرون، خمینی شهر، شهرضا، فریدون، فلاورجان، کاشان، گلپایگان، لنجان، مبارکه، نائین و نطنز در وضعیت قرمز کرونا قرار دارند.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان شهرستان‌های برخوار، بوئین و میاندشت، چادگان، خوانسار، خور و بیابانک، دهاقان، سمیرم، شاهین شهر و میمه، فریدون شهر و نجف آباد را در شرایط نارنجی اعلام کرد و ادامه داد: ورود خودروهای شخصی با پلاک غیر بومی به کلان شهر اصفهان و سایر شهرهای دارای وضعیت قرمز و نارنجی و همچنین خروج پلاک‌های شخصی بومی ممنوع خواهد بود.

وی با بیان اینکه رانندگان متخلف در شهرهای دارای وضعیت قرمز در هر ۲۴ ساعت به مبلغ یک میلیون تومان و درشهرهای دارای وضعیت نارنجی؛ به مبلغ ۵۰۰ هزار تومان جریمه خواهند شد، گفت: البته باید توجه داشت خودروهای حامل مواد سوختی، غذایی، حمل بار و مسافر، امدادی و موارد خواص در حوزه‌های درمانی و قضائی و خودروی کارکنان دستگاه‌های دولتی که محل کار آنان با محل سکونت در یک نقطه قرار ندارد مشمول این طرح نمی‌شوند.

سرهنگ محمدی با بیان اینکه با توجه به هماهنگی صورت گرفته با ستاد کرونا تردد آژانس‌ها تاکسی‌های خطی و تاکسی‌های اینترنتی نیز مشمول ممنوعیت نمی‌شوند، اضافه کرد: ساماندهی این امر نیز بر عهده سازمان تاکسیرانی است.

ترافیک عادی در اصفهان در نخستین روز ممنوعیت‌های آذرماه

وی در خصوص اجرای این طرح و میزان توجه شهروندان اصفهانی به ممنوعیت‌ها گفت: متأسفانه صبح امروز ترافیک همانند روزهای عادی بود و انتظار داریم شهروندان نسبت به اعمال محدودیت‌ها توجه داشته باشند.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان افزود: شهروندان توجه داشته باشند که ثبت تخلفات بیشتر به وسیله سامانه‌های الکترونیکی انجام می‌پذیرد.

300

کد خبر: 34063

منبع: مهر

برچسب ها: ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0