13 مرداد 1400 - 3:16 ب.ظ

جدایی قطعی چهار بازیکن از تراکتور

چهار بازیکن تیم فوتبال تراکتور جدایی‌شان از این تیم قطعی است.

به گزارش عصر اصفهان، میلاد فخرالدینی، حمید بوحمدان و میثم تیموری سه بازیکن تیم فوتبال تراکتور تبریز که قراردادشان با این تیم به پایان رسیده است، از جمع سرخپوشان تبریزی جدا خواهند شد و نام آنها در لیست کمالوند برای تمدید قرارداد دیده نمی‌شود.

علاوه بر این بازیکنان، محمدرضا خانزاده نیز با وجود اینکه یک سال دیگر با تیم تراکتور قرارداد داشت، با دریافت رضایت‌نامه خود از جمع تراکتوری‌ها جدا شده است.

ظاهراً محمدرضا اخباری نیز قصد جدایی از تراکتور را داشته است که با مخالفت شدید کمالوند جدایی این بازیکن از جمع سرخپوشان تبریزی منتفی به نظر می‌رسد.

همچنین خبر می رسد مسئولان باشگاه تراکتور با یک مربی اسپانیایی برای پیوستن به کادر فنی این تیم مذاکره خواهند کرد. فراز کمالوند بعد از حضور در تراکتور در مصاحبه‌هایش اعلام کرد که یک مربی خارجی را به کادر فنی‌اش اضافه خواهد کرد. بر همین اساس یکی از گزینه‌های جدی کمالوند برای حضور در تراکتور یک مربی اسپانیایی است  که سابقه مربیگری در فوتبال آسیا را دارد و در دو فصل گذشته در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته است.

هر چند شایعاتی درباره احتمال حضور پانادیچ و تکسیرا در تراکتور شنیده می‌شود، ولی آخرین اخبار حاکی از  آن است که کمالوند در حال حاضر در انتظار پاسخ قطعی این مربی اسپانیایی است تا اگر با چراغ سبز این مربی روبه‌رو شود در نهایت وی به ایران بیاید.

اگر مذاکرات کمالوند با این مربی اسپانیایی به نتیجه نرسید، سرمربی تراکتور به گزینه‌های دیگر فکر خواهد کرد. تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در اخرین دیدار خود در لیگ بیستم توانست با پنج گل سایپا را شکست دهد. سایپا با قبول این شکست به لیگ دسته اول سقوط کرد و تراکتورسازی با 45 امتیاز در جایگاه چهارم جدول رده بندی قرار گرفت.

 

 

102

کد خبر: 28268

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب ها: ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0