5 شهریور 1401 - 9:00 ق.ظ

ثبت‌نام مجدد پذیرش براساس سوابق تحصیلی در دوره‌های کاردانی

ثبت نام مجدد در رشته های پذیرش براساس سوابق تحصیلی «معدل کل دیپلم» دوره های کاردانی ویژه دانشگاه فنی و حرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی- غیرانتفاعی سال ۱۴۰۱ تمدید شد.

سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد:پیرو اطلاعیه‌۳۱ مردادماه امسال به اطلاع متقاضیان می‌رساند به منظور فراهم کردن تسهیلات بیشتر و مساعدت با آن دسته از متقاضیانی که تا این تاریخ (۴ شهریورماه) برای ثبت نام و انتخاب رشته اقدام نکرده اند، ترتیبی اتخاذ شده که متقاضیان بتوانند تا پایان روز سه شنبه ۸ شهریور جاری نسبت به ثبت‌نام و انتخاب رشته در رشته های پذیرش براساس سوابق تحصیلی «معدل کل دیپلم» اقدام کنند.

لذا متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای مربوط و اصلاحات مندرج در اطلاعیه مورخ ۳۱ مردادماه امسال، به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی: www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت‌نام و انتخاب کدرشته محل‌های مورد علاقه خود در پذیرش مذکور اقدام نمایند.

ضمناً داوطلبانی که قبلاً ثبت‌نام خود را تکمیل و کد رهگیری ثبت‌نام دریافت کرده اند نیز می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق، نسبت به مشاهده و یا ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی و کدرشته محل‌های انتخابی خود اقدام کنند.

کد خبر: 119873

برچسب ها: , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0