16 شهریور 1400 - 11:00 ق.ظ

تکمیل 270 کیلومتر پروژه راهسازی نیمه تمام طی 21 ماه

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: طی 21 ماه اخیر با اولویت‌بندی پروژه‌های نیمه تمام و مسکوت مانده، توانستیم 270 کیلومتر از این پروژه‌ها را تکمیل و مورد بهره‌برداری قرار دهیم.

به گزارش پایگاه خبری عصر اصفهان، علیرضا قاری‌قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان اظهار کرد: جهت اجرای پروژه‌های عمرانی این اداره‌کل همواره بر تعیین و تکلیف پروژه‌های نیمه‌تمام و تهیه برنامه زمان‌بندی قطعی هر یک از طرح‌ها، تاکید شده است.

وی افزود: از سنوات گذشته پروژه‌هایی تعریف شده، کلید خورده و بعضا عملیات اجرایی آنها آغاز شده بود اما به دلایل مختلف غیرفعال و مسکوت مانده بودند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با بیان اینکه عمده مشکل این پروژه‌ها مربوط به بحث عدم تامین منابع مالی آنها بود اذعان داشت: به لطف خدا توفیق شد تا تعدادی از پروژه‌های مسکوت مانده این اداره‌کل را با هماهنگی‌ها و پیگیری‌هایی بعمل آمده تامین اعتبار، راه اندازی مجدد و بهره‌برداری کنیم.

وی با اشاره به اینکه در سال‌های اخیر رویکرد دولت در پروژه‌های عمرانی، پایان و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی قابل توجه بود عنوان کرد: اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان با جدیت رفع مسائل و مشکلات پروژه‌های نیمه تمام را در دستور کار قرار داد به نحوی که طی 21 ماه گذشته 270 کیلومتر از این پروژه‌ها، تکمیل و تقدیم مردم عزیز استان شد.

کد خبر: 35282

منبع: روابط عمومی اداره کل راه شهرسازی استان اصفهان

برچسب ها: , , , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0