18 آذر 1399 - 12:23 ق.ظ

تکذیب اظهارات منتسب به آیت الله فرحانی در مورد رهبر انقلاب

در پی توطئه انتشار شایعه‌ای درباره رهبر انقلاب اسلامی توسط دشمنان این بار این شایعه را به نقل از یکی از اعضای مجلس خبرگان رهبری مطرح کردند که تکذیبیه آیت الله فرحانی نماینده خوزستان در مجلس خبرگان رهبری را در پی داشت.

به گزارش عصر اصفهان،به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، در پی توطئه اخیر دشمنان انقلاب اسلامی و دامن زدن به شایعه کاملا کذب و بی اساس بیماری رهبر معظم انقلاب اسلامی، اینبار این شایعه را به نقل از یکی از اعضای مجلس خبرگان رهبری مطرح کردند که تکذیبیه آیت الله عبدالکریم فرحانی نماینده مردم استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری را در پی داشت.

متن این تکذیبیه بدین شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

با توجه به برکات وجودی رهبر عظیم الشان ما فقیه و مرجع بزرگوار و ضرباتی که ایشان به پیکره دشمن ملت و اسلام وارد کردند هر از چند گاهی توطئه‌هایی انجام می‌شود اخیرا اقدام به نشر اکاذیب و جعل اکاذیب می‌کنند و از زبان بنده هم اخیرا خبری را پخش کردند که بنده به شدت این خبر را تکذیب می‌کنم.

هیچ خبری و هیچ مصاحبه‌ای و هیچ مطلبی از زبان بنده گفته نشده است. الحمدلله آقا در صحت وسلامت کامل اند و به برکت وجودشان و اقتدارشان نظام جمهوری اسلامی هم با قوت و اقتدار کار را جلو می‌برد و به شدت بنده این خبر را تکذیب می‌کنم. اگر بدانم این خبر از کیست شکایت از او خواهم کرد و بنده هم انشاء الله از پلیس فتا میخواهم که انشاء الله منشا این خبر را پیدا و انشاء الله ما هم مراحل قانونی شکایت و پیگیری شان را دنبال خواهیم کرد. به فضل پروردگار. والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته.»

300

کد خبر: 35277

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب ها: ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0