18 اسفند 1399 - 2:33 ب.ظ

توضیحات وزیر گردشگری درباره سفرهای نوروزی

وزیر میراث‌فرهنگی با بیان اینکه براساس مصوبات ستاد ملی کرونا درباره سفرهای نوروزی اقدام می‌شود، گفت: براساس این مصوبه سفر به شهرهای نارنجی و قرمز ممنوع است اما به سایر شهرها با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی مانعی وجود ندارد.

به گزارش پایگاه خبری عصر اصفهان، به نقل از تسنیم، وزیر میراث‌فرهنگی با بیان اینکه براساس مصوبات ستاد ملی کرونا درباره سفرهای نوروزی اقدام می‌شود، گفت: براساس این مصوبه سفر به شهرهای نارنجی و قرمز ممنوع است اما به سایر شهرها با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی مانعی وجود ندارد.

علی‌اصغر مونسان در حاشیه شب فرهنگی ایران و قزاقستان درباره سفرهای نوروزی و صحبت‌های ضدونقیضی که در این باره شنیده می‌شود، اظهار داشت: اولاً امیدواریم همه مردم در این ایام باقی مانده پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند تا شهر قرمز و نارنجی نداشته باشیم و بتواینم نوروز خوبی را پشت سر بگذاریم.

وی افزود: درباره تعطیلات و سفرهای نوروزی مباحث زیادی را در کمیته اجتماعی امنیتی ستاد ملی کرونا با حضور وزارت بهداشت و کشور داشتیم و بر روی سفرهای نوروزی بحث زیادی شد و در نهایت سه نوع سفر را متصور هستیم.

وزیر میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری ادامه داد: نوع نخست سفرهایی است که در قالب تورهای گردشگری انجام می‌شود. در نوع اول، سفرها از نقطه شروع تا مقصد و برگشت به‌وسیله ناوگان حمل و نقل عمومی کشور با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌شود و اقامت هم در مراکز مجاز گردشگری که تحت پروتکل‌های سختگیرانه مقابله با کرونا فعالیت می‌کنند، خواهد بود که کمترین نگرانی را داریم. تاکنون حتی یک گزارش کرونایی از هتل‌های کشور نداشتیم که باید از همه همکاران‌مان تقدیر کنیم.

کد 300

کد خبر: 33612

منبع: تسنیم

برچسب ها: ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0