11 شهریور 1400 - 1:00 ب.ظ

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری استان اصفهان:

تهرانی‌ها در هنگام ممنوعیت تردد بیشترین سفر را به اصفهان داشتند

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری استان اصفهان گفت: در بازه زمانی ۲۳ تا ۳۱ مرداد ماه، خودروهای با پلاک تهران در میان تمام استان ها در محدودیت های کرونایی، بیشترین سفر را به اصفهان داشتند.

به گزارش پایگاه خبری عصر اصفهان، محمدعلی صلواتی معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان با اشاره به تردد خودرو‌ها در راه‌های استان در چند روز تعطیلات و محدودیت‌های تردد از ۲۳ تا ۳۱ مرداد ماه، گفت: مجموع کل تردد در راه‌های استان اصفهان در این بازه زمانی ۵ میلیون و ۱۷۸ هزار و ۷۳۰ وسیله نقلیه بوده که نسبت به بازه زمانی از ۱۶ تا ۲۳ مرداد ماه میزان تردد‌ها ۲۶ درصد کمتر شده است.

وی افزود: مجموع تردد خودرو‌های ورودی در این بازه زمانی ۳۷۰ هزار و ۶۵۱ خودرو بود که نسبت به آمار تردد هفته قبل از محدودیت‌ها میزان تردد‌ها ۳۱ درصد کمتر شده بود.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان اضافه کرد: میزان تردد خودرو‌های خروجی در راه‌های استان در بازه زمانی یاد شده ۳۷۰ هزار و ۶۵۱ مورد بود که نسبت به یک هفته قبل از محدودیت‌ها ۲۸ درصد خروجی خودرو‌ها از استان کاهش یافت.

وی با اشاره به بیشترین تردد خودرو‌های غیربومی در راه‌های استان اصفهان، گفت: در این مدت در میان خودرو‌های با پلاک غیربومی به ترتیب خودرو‌های پلاک تهران با بیش از ۷.۴ درصد، فارس با ۵.۳ درصد، چهارمحال و بختیاری با ۴.۷ و همچنین خوزستان، یزد، خراسان رضوی، کرمان و قم بیشترین تردد را در راه‌های استان اصفهان داشتند.

صلواتی همچنین یادآور شد: ۶۶.۵ درصد تردد در راه‌های استان اصفهان داخل استانی و مربوط به پلاک‌های اصفهان بوده است.

کد خبر: 33437

منبع: واحد رسانه اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان

برچسب ها: , , , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0