30 مهر 1400 - 2:25 ب.ظ

امام جمعه درچه:

تمام فرمانداری‌ها بیمارستان رسمی دارند/درچه بیمارستان ندارد!

امام جمعه و مردم درچه به نبود بیمارستان در شهر درچه اعتراض کردند.

به گزارش عصر اصفهان از درچه،   حجت‌الاسلام حاج سید محمد علی موسوی امام جمعه درچه در خطبه های نماز جمعه ۳۰ مهر درچه گفت . در حالیکه درچه بیش از ۵۰ هزار نفر جمعیت دارد و چندین فرمانداری در استان اصفهان کمتر از درچه جمعیت دارند و دارای فرمانداری شده اند و لذا رسما بیمارستان و تخت بیمارستانی دارند ولی درچه هیچی ندارد . و لذا قرار است نیازهایمان را خدمت استاندار اصفهان اعلام کنیم در جلسه با اعضای شورای اسلامی شهر درچه داشتیم اهم نیازهای اولیه درچه نبود بیمارستان است‌.

همچنین مردم درچه تنها شهر شاهد نمونه کشور با تهیه طوماری چند متری که درب نماز جمعه بود و همه آنرا امضا می کردند از وزیر بهداشت و درمان تقاضای احداث بیمارستان برای درچه داشتند.

نکته قابل توجه دیگر نبود حتی یک استخر در این شهر است که مردم بارها از مسئولان تقاضا کرده اند.

اما آنچه مردم درچه باید از مسئولان بخواهند اینست که به شهر درچه که تنها شهر شاهد نمونه کشور است فقط تقاضای فرمانداری شهرستان درچه را داشته باشند. در این زمینه سید محمد جواد ابطحی با مقام معظم رهبری و وزیر کشور دولت قبلی مکاتبه داشته است. وحجت الاسلام والمسلمین محمد تقی نقدعلی نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی هم باتوجه به تقاضای شورای اسلامی درچه با وزیر کشور دولت قبلی مکاتبه کرده ، که امیدواریم دولت فعلی به این خواسته پاسخ مثبت دهد.

202/

کد خبر: 45538

نویسنده: سيدمحمدحسين مجيدی

منبع: عصر اصفهان

برچسب ها: , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0