13 شهریور 1400 - 2:00 ب.ظ

تصمیم سرنوشت‌ساز رستمی در مقابل اولتیماتوم برخواه

با توجه به اولتیماتوم سرمربی تیم ملی وزنه برداری در مورد حذف نفرات از لیست قهرمانی جهان در صورت غیبت از اردو، همه منتظر تصمیم کیانوش رستمی برای ملحق شدن به اردوی تیم ملی هستند.

به گزارش عصراصفهان، به نظر می رسد روی صحبت برخواه با سهراب مرادی  کیانوش رستمی باشد. البته ممکن است مرادی در قهرمانی جهان شرکت نکند اما کیانوش رستمی در این مدت تمرین داشته است و حتی گفته می شود او قرار است در دسته ۸۹ کیلوگرم وزنه بزند. با توجه به اینکه رستمی سال‌هاست به تنهایی تمرین می کند و همراه با ملی پوشان در اردو حضور ندارد، با توجه به اولتیماتوم برخواه باید دید چه تصمیمی می گیرد. نکته مهم این است که برخواه در مسابقات به هیچ عنوان رستمی را کوچ نمی کرد و علی جباری مربی تیم ملی بزرگسالان هم که به عنوان مربی رستمی منصوب شده بود، دیگر در این تیم مسئولیتی ندارد و عملا رستمی هم بدون مربی مانده است.

تصمیم دیگری که قرار است اجرایی شود این است همه نفرات باید در رکورد گیری شرکت کنند و ترکیب براساس نتیجه رکورد گیری انتخاب می شود و رستمی هم اگر واقعا تصمیم به حضور در قهرمانی جهان داشته باشد، باید برای رسیدن به دوبنده تیم ملی با دیگر نفرات بجنگند و این طور نیست که از قبل انتخاب شده باشد. اکنون اردوی تیم ملی از سه شنبه هفته آینده آغاز می شود و باید دید رستمی چه تصمیمی می گیرد. اگر رستمی همچنان بخواهد تنها تمرین کند با توجه به اتمام حجت برخواه که قطعا با هماهنگی رییس فدراسیون بوده است به احتمال زیاد کار از این به بعد برایش سخت می شود و احتمال حذف شدنش از لیست اعزامی ها زیاد است مگر اینکه اتفاق خاص دیگری رخ بدهد.

 

102

کد خبر: 33980

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب ها: , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0