17 آذر 1399 - 4:27 ب.ظ

تشکیل ۱۵ هسته دانشجویی در اصفهان با هدف مطالبه‌گری از مسئولان

 دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان اصفهان از تشکیل ۱۵ هسته مختلف دانشجویی، با هدف مطالبه گری از مسئولان خبر داد.

به گزارش عصر اصفهان،به نقل از مهر/ متین انجیلی با تبریک روز دانشجو اظهار داشت: شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان اصفهان با هدف تصمیم سازی‌های کلان، اتخاذ مواضع و همچنین جریان سازی و هم افزایی در فعالیت‌های بسیج دانشجویی در سال ۹۰ تأسیس شده است.

وی افزود: موضع گیری در قبال حوادث و مسائل اساسی دانشگاه‌ها، تحولات کشور و جهان از وظایف اصلی بسیج دانشجویی است اما موضع گیری و جریان سازی در قبال مسائل نیاز به آشنایی و اشراف بر ابعاد مختلف مسئله دارد.

دبیرشورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان اصفهان تصریح کرد: در همین راستا برای انس هرچه بیشتر اعضای شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان جلسات تبیینی و کارشناسی متعدد با حضور کارشناسان حوزه‌های مختلف برگزار شده است، که می توان به جلسه اعضای شورای تبیین با نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی و سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس اشاره کرد.

وی اضافه کرد: یکی از ویژگی‌های اصلی جنبش دانشجویی و بسیج دانشجویی به عنوان فراگیرترین تشکل دانشجویی در سطح دانشگاه‌های کشور، مطالبه‌گری از مسئولین در مسائل اساسی کشور است.

انجیلی تاکید کرد: در راستای مطالبه گری از مسئولان، اقدام به برگزاری جلساتی در حوزه‌های فرهنگی، اقتصادی، سیاست خارجی و داخلی کرده ایم که عمده این جلسات با چالش‌های اساسی همراه بوده است.

وی با تاکید بر لزوم پیگیری مطالبات مردمی توسط شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان اصفهان گفت: شورای تبیین مواضع، ۱۵ هسته مسئله محور در بسیج دانشجویی تشکیل داده است که هرکدام از این هسته ها موظف هستند پیگیر مطالبات طبق وظایف تعیین شده باشند.

300

کد خبر: 35170

منبع: مهر

برچسب ها: , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0