12 اردیبهشت 1399 - 11:19 ق.ظ

ترافیک سنگین و پرحجم در محور‌های هراز و فیروزکوه

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: هم اکنون با توجه به شروع بارش‌های شدید در محور‌های هراز و فیروزکوه شاهد ترافیک سنگین و پرحجم به سمت شهر‌های شمالی هستیم.

به گزارش پایگاه خبری عصر اصفهان، به نقل از فارس، سیاوش محبی فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران در خصوص وضعیت ترافیکی محور‌های هراز، فیروزکوه، امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم، اظهار کرد: هم اکنون تردد انواع وسایل نقلیه از جنوب به شمال محور هراز به صورت سنگین و پرحجم در جریان است و در برخی نقاط این محور با پس زدگی بار ترافیکی روبرو هستیم همچنین با توجه به شروع بارش‌ها عبور و مرور خودرو‌ها با کندی همراه است.

وی با بیان اینکه حادثه خاصی در محور‌های مواصلاتی شرق استان تهران رخ نداده، ادامه داد: تردد وسایل نقلیه از جنوب به شمال محور فیروزکوه سنگین و در برخی نقاط فوق سنگین در جریان است و در این محور نیز شاهد بارش شدید باران هستیم.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران افزود: عبور و مرور انواع وسایل نقلیه از محور امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم، نیمه سنگین و پرحجم در جریان است و بارش باران شدیدی را نیز در این محور شاهد هستیم که باعث کندی عبور و مرور و احتیاط بیشتر از سوی رانندگان شده است.

کد 300

کد خبر: 44008

منبع: فارس

برچسب ها: ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0