7 اسفند 1399 - 1:19 ب.ظ

تام کاتن:

تحریم‌ها علیه ایران باید به طور کامل حفظ شود

عضو ارشد کمیته‌های اطلاعاتی و خدمات نیروهای مسلح سنای آمریکا با مطرح کردن اتهامات واهی علیه ایران خواستار حفظ تحریم‌های یکجانبه کشورش علیه ایران شد.

به گزارش پایگاه خبری عصر اصفهان، به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، «تام کاتن» نماینده ایالت آرکانزاس در سنای آمریکا روز چهارشنبه در پیامی توئیتری بر ضرورت پابرجا ماندن تحریم‌های کشورش علیه ایران تأکید کرد.

این عضو ارشد کمیته‌های اطلاعاتی و خدمات نیروهای مسلح آمریکا ساعتی پس از پایان جلسه بررسی صلاحیت ویلیام برنز گزینه پیشنهادی جو بایدن برای ریاست سیا، طی پیامی در حساب کاربری رسمی خود در توئیتر ضمن تکرار ادعاهای بی‌اساس مقامات کشورش مبنی بر تلاش ایران برای دستیابی به سلاح هسته‌ای و حمایت از تروریسم، تأکید کرد: «ایران باید کاملاً تحت تحریم بماند. من امیدوارم که آقای برنز در صورت تأیید شدن صلاحیتش، به حرف‌هایی که امروز درباره تهدیدات ایران علیه امنیت ملی ما زد، پایبند بماند.»

«ویلیام برنز» گزینه پیشنهادی جو بایدن رئیس‌جمهور آمریکا برای ریاست سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) روز چهارشنبه در جلسه بررسی صلاحیت خود در کمیته اطلاعاتی سنای آمریکا از لزوم اتخاذ یک راهبرد جامع در قبال ایران سخن گفت.

برنز در پاسخ به سؤالی درباره اینکه دولت بایدن باید چه رویکردی را در قبال ایران اتخاذ کند، اظهار داشت: «نظر من همیشه این بوده است که کلید مقابله با تهدیدات مختلفی که امروز از جانب ایران وجود دارد، این است که یک راهبرد جامع در قبال ایران داشته باشیم که جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای تنها بخشی از آن است.»

وی افزود: «این راهبرد جامع باید با اقدامات تهدیدآمیز ایران، از توسعه موشک‌های بالستیک و فعالیت‌های بی‌ثبات‌کننده منطقه‌ای گرفته تا مسائل حقوق بشری، مقابله کند.»

کد 300

کد خبر: 32057

منبع: تسنیم

برچسب ها: , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0