20 شهریور 1400 - 5:30 ب.ظ

مدیرمنطقه سه شهرداری اصفهان اعلام کرد

بیش از 70 درصد میدان جلوخان آزادسازی شده است

مدیرمنطقه سه شهرداری اصفهان گفت: میدان ترافیکی زیرگذر میدان امام علی(ع) به دلیل عدم نور کافی امکان زیست پذیری هرگونه از گیاهان را بامشکل روبرو کرده و به همین دلیل با طراحی خاص سنگریزه های رنگی، جلوه ای زیبا به این میدان داده شد.

به گزارش پایگاه خبری عصر اصفهان، حسین کارگر با اشاره به زیباسازی زیرگذر میدان امام علی (ع) اظهار کرد: میدان زیرین به دلیل عدم نور کافی دارای پوشش گیاهی خوبی نبود، بنابراین طرح شن های رنگی با الگویی خاص اجرا شد.

وی افزود: عملیات نورپردازی این پروژه دردست اقدام است و هزینه کل پروژه بالغ بر 4 میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد شده است.

مدیرمنطقه سه شهرداری اصفهان درخصوص آزادسازی پروژه جلوخان مسجدجامع واقع در میدان امام علی (ع) تصریح کرد: مساحت کل فاز سوم پروژه ملی میدان امام علی(ع) که همان میدان جلوخان است، 20 هزار و 667 مترمربع است که 17 هزار و 162مترمربع آن آزادسازی شده و عملیات سنگ فرش آن نیز به اتمام رسیده است.

وی افزود: مساحت باقیمانده از آزادسازی این پروژه بیش از سه هزار و 500 مترمربع شامل پاساژهای طلافروشی مهدیه، سینایی، الزهرا و غدیر بوده که با تکمیل مجموعه تجاری- پارکینگ کمرزرین و انتقال طلافروشان به آنجا، عملیات آزادسازی و تکمیل میدان جلوخان انجام خواهد شد.

 

کد خبر: 37292

منبع: ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان

برچسب ها: , , , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0