17 مهر 1399 - 6:28 ب.ظ

کمیسیون بهداشت:

بیشتر از ۵۰ درصد فوتی‌های ناشی از کرونا در کشور مربوط به تهران است

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با اشاره به جلسه ای برای بررسی آخرین وضعیت کرونا در کشور گفت که طبق توضیحات ارائه شده بیشتر از ۵۰ درصد فوتی‌های کشور مربوط به کرونا برای تهران است لذا باید دستگاه‌های مرتبط شرایط جنگی به خود گرفته و همه به کمک کادر درمان بیایند. تقریبا هیچ بیمارستانی در تهران تخت خالی ندارد.

به گزارش پایگاه خبری عصر اصفهان،زهرا شیخی در گفت‌وگو با ایسنا در توضیح نشست چهارشنبه مجلس با حضور رئیس مجلس، رئیس کمیسیون بهداشت و معاونان وزارت بهداشت و درمان و روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی برای بررسی آخرین وضعیت کرونا در کشور گفت: این جلسه با حضور روسای دانشگاه‌های تهران، شهید بهشتی، بقیه‌الله، اصفهان، مشهد و تبریز و روسای بیمارستان‌های تهران همچون امام خمینی (ره)، امام حسین(ع)، شهدای تجریش و رئیس سازمان نظام‌پرستاری برگزار شد که روسای بیمارستان‌ها اعلام کردند امروز وخیم‌ترین روز پزشکی در بیمارستان‌های تهران از حیث آمار فوتی‌ها بوده و تهران بدترین وضعیت را داشته است.

وی افزود: طبق توضیحات ارائه شده بیش از ۵۰ درصد فوتی‌های کشور ناشی از ابتلا به ویروس کرونا برای تهران است. دلیل این بوده که تصمیم‌ها کارشناسی نیست و یا دیر اعمال می‌شود. اکنون مهمترین مولفه حفظ سلامت مردم است. باید کرونا را به عنوان یک معظل دید و مسئولان آن را در تصمیم‌گیری‌هایشان لحاظ کنند نه اینکه شاهد تصمیمات دیرهنگام در تصمیمات مربوط به سلامت مردم باشیم.

کد 300

کد خبر: 37803

منبع: ایسنا

برچسب ها: , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0