7 اسفند 1399 - 2:24 ب.ظ

بیانیه وزارت اوقاف فلسطین در سالروز قتل عام خونین مسجد ابراهیمی

وزارت اوقاف و امور دینی فلسطین در بیست و هفتمین سالگرد جنایت خونین مسجد ابراهیمی که در روز ۲۵ فوریه ۱۹۹۴ رخ داد، بیانیه‎ای صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری عصر اصفهان، به نقل از وبگاه الوطن، در بیانیه شامگاه چهارشنبه وزارت اوقاف و امور دینی فلسطین آمده است: فردا پنج‌شنبه بیست و هفتمین سالگرد قتل عام مسجد ابراهیمی است که نقطه عطفی در تاریخ حملات و تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه مساجد و اماکن مقدس اسلامی در فلسطین محسوب می‌شود.در نخستین ساعات صبح روز پانزدهم رمضان سال 1414 هجری (25 فوریه 1994) یک شهرک‌نشین صهیونیست در جنایتی خونین 29 فلسطینی را به شهادت رساند، از آن زمان مسجد ابراهیمی شاهد جنایات و تجاوزات متعدد صهیونیست‌ها بوده که تا همین لحظات نیز ادامه دارد.

وزارت اوقاف و امور دینی فلسطین در ادامه بیانیه خود مسدود نمودن مسجد ابراهیمی به بهانه‌های واهی، تقسیم زمانی و مکانی آن، تخصیص 54 درصد از مساحت مسجد ابراهیمی به صهیونیست‌ها و منع ورود فلسطینی‌ها به آن را از جمله برخی مهمترین سیاست‌های تجاوزکارانه صهیونیست‌ها علیه این مکان مقدس و کاملا اسلامی دانسته است.

این نهاد فلسطینی همچنین اعلام کرده که در تنها در سال گذشته میلادی، صهیونیست‌ها 77 روز مسجدالاقصی را مسدود کرده و 599 بار از پخش اذان از ماذنه‌های آن جلوگیری نموده‌اند.

کد 300

کد خبر: 32062

منبع: وبگاه الوطن

برچسب ها: , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0