14 خرداد 1401 - 4:47 ب.ظ

بیانیه خانه مطبوعات استان اصفهان در هتک حرمت به ساحت مقدس امام رضا علیه السلام

دشمنی بی چون و چرای غرب و نظام سلطه این بار با تله فیلمی شوم، موهن و نفرت انگیز، خودی نشان دادند که همه شعارهای حقوق بشری و رنگارنگشان  توخالی است.

🌸بسم رب الکریم🌸

يُرِيدُونَ لِيُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ كَرِهَ الْكَافِرُونَ {صف آیه ۸}
می‌خواهند نور خدا را با دهانهایشان خاموش کنند، در حالی که خدا کامل کننده نور خود است، گرچه کافران خوش نداشته باشند.

🛑 دشمنی بی چون و چرای غرب و نظام سلطه این بار با تله فیلمی شوم، موهن و نفرت انگیز، خودی نشان دادند که همه شعارهای حقوق بشری و رنگارنگشان  توخالی است.

🛑 مضجع منور و ملکوتی حضرت علی ابن موسی الرضا علیه السلام که قرن‌هاست میقات دلدادگان و عاشقان ولایت و امامت است، وعده گاه کسانی است که دل در گرو آن امام رئوف دارند تا در فضای معنوی آن ساحت قدسی، قلب‌ها را سرشار از معنویت کنند و توشه‌ای برگیرند برای روزهای دوری از امام مهربانی ها.

🛑 رسانه‌ها به عنوان جزئی از فرهنگ‌ غیرمادی جوامع انسانی نقش تعیین کننده‌ای در ساختن و پرداختن افکار عمومی برعهده دارند ؛ چرا که فرهنگ، حقیقتی زنده و زاینده است که مدام در حال تغییر و تطور است ولی مرگ آن زمانی رقم خواهد خورد که به واسطه توهین و تقلید کورکورانه از ضد فرهنگ‌ها مسخ شود.

🛑 خانه مطبوعات و خبرنگاران استان اصفهان این اقدام شیطانی و سخیف عده‌ای وطن فروش، خائن و صهیونیست‌های حامی آن را، در توهین آشکار به ساحت نورانی حضرت شمس الشموس آقا علی ابن موسی الرضا علیه‌السلام محکوم کرده و انزجار خود را از این نمایش سیاه و مستهجن اعلام می‌دارد.

خانه مطبوعات و خبرنگاران استان اصفهان

کد خبر: 116217

برچسب ها: , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0