25 آبان 1400 - 3:57 ب.ظ

به جا مانده از نشست خبری مدیر مخابرات

 اسماعیل قربانی مدیر مخابرات منطقه اصفهان با ارایه عملکردهای گذشته این شرکت در پاسخ به سوالات خبرنگاران بیشتر مسائل را توجیه کردند.

عصر اصفهان/ وی در خصوص برنامه‌هایش در زمینه دیجیتال مارکتینگ، آن را با فضای مجازی اشتباه گرفته بود. که نکاتی را به عنوان خودی نه بیگانه یادآور می شوم ،دیجیتال مارکتینگ اصطلاحی است که بازاریابی با استفاده از کلیه کانال ها و روش های بازاریابی برای تبلیغ محصولات یا خدمات در اینترنت همچنین رسانه‌های الکترونیک اشاره دارد.
 این نوع بازاریابی نوین با محوریت ابزارهای دیجیتالی بویژه ” اینترنت ” متکی است. به عبارت دیگر روش بازاریابی به معرفی محصولات و خدمات و ترفیع فروش از طریق فضای دیجیتال اصرار دارد.
 بازاریابی دیجیتال دارای تعدادی کانال است و می توان آن را به کانال های بازاریابی آنلاین و کانال بازاریابی آفلاین تفکیک کرد. تفاوت اصلی بین این دو آن است که کانال های بازاریابی تنها بر روی اینترنت فعال هستند در حالیکه کانال های بازاریابی آفلاین با دستگاه های دیجیتالی به اینترنت متصل نیستند، بایدانجام شود.
 برخی از مهم ترین کانال های بازاریابی شامل بهینه سازی موتور جستجو (SEO) و بازاریابی محتوا( comtentMarketing) همچنین برخی از مهمترین کانال های بازاریابی آفلاین بازاریابی تلویزیونی بازاریابی پیامکی و بازاریابی بیلبورد است.
 مدیرعامل مخابرات استان اصفهان در بخشی از سخنانش گفت: در حال حاضر بیش از سه میلیون خط تلفن ثابت در استان وجود دارد  که از این تعداد دو میلیون و نیم آن مشغول به کار است و بقیه کارکرد ماهانه ندارد. وی همچنین افزود: تا ۵ سال آینده همین مشترکان تلفن ثابت به سرویس فیبر نوری مجهز خواهند شد.
درادامه هم  شاه میرزایی، معاونت تجاری، در پاسخ به سوال خبرنگار توان نگار، مبنی بر اینکه، طبق کدام مصوبه سازمان تنظیم مقررات، متقاضیان تلفن ثابت پس از سال‌ها انتظار برای دایری فقط یک خط تلفن ثابت باید توسط مخابرات مجبور به پرداخت هزینه سر سام آور اجرای فیبر نوری شوند! در صورتی که وظیفه قانونی شرکت طبق مصوبات سازمان تنظیم واگذاری خط تلفن ثابت، فقط با دریافت مبلغ حق اتصال می باشد پاسخ داد؟!
شاه میرزایی گفت:  مخابرات مطابق با هر تکنولوژی که در اختیار دارد، طرحی را عملی می کند و اگر در یک مکان امکانات ارائه خدمات مسی وجود داشته باشد، خطوط مسی در اختیار متقاضیان قرار داده می شود و اگر امکانات فیبر نوری موجود باشد متناسب با آن خدمات ارائه می شود.
وی در ادامه گفت: واگذاری خطوط فیبر نوری را به عنوان یک اجبار در نظر نگیرید و مخابرات طبق مصوبات تلفن ثابت، بر اساس امکانات هر منطقه، تکنولوژی مناسب را ارائه می دهد.
معاون تجاری در رابطه با هزینه خطوط، بیان داشت: هزینه تلفن در هر کدام از بسترهای فیبر نوری، مسی و وایرلس، فرقی نمی کند و این هزینه ۲۰۰هزار تومان به اضافه ۹درصد مالیات بر ارزش افزوده می باشد.
202/
کد خبر: 46189

نویسنده: بهمن توکلی فرد _ پژوهشگر رسانه و روابط عمومی 

برچسب ها: , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0