با حضور استاندار افتتاح شد:

بهره برداری از مجتمع دام پروری در نصرآباد جرقویه

فاز اول مجتمع دام پروری 25 هزار راسی منطقه عشایری شهرستان جرقویه استان اصفهان، با حضور استاندار اصفهان و با ارتباط مستقیم  رئیس جمهور در شهرنصرآباد به بهربرداری رسید. به مناسبت 15 مهر روزملی روستا و عشایر، 419 پروژه عشایری درقالب 4 هزار طرح درکشور به دستور ریاست جمهوری افتتاح و به بهربرداری رسید.

به گزارش عصراصفهان – ناصر بهروان/سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان در آئین بهره برداری از این مجتمع، گفت: یکی از مهمترین بخش های جامعه ما، بخش روستا و عشایر آن است و زیر ساخت بسیاری از پیشرفت هایی که برای عشایر اتفاق افتاده ، برای همین منظور است.
وی افزود : اگر به پیشینه جمهوری اسلامی نگاه کنیم نقشی که عشایر در مبارزه با طاغوت داشتند، بسیار ستودنی است وطبق فرمایش وتأکید مقام معظم رهبری، باید نسبت به ارتقاء و رفاه مناسب برای عشایر  اهتمام بیشتری داشته باشیم.
در ادامه مختار اسفندیاری مدیرکل امور عشایری استان اصفهان با بیان اینکه شهرستان جرقویه یکی از هشت شهرستان عشایری استان اصفهان است ، گفت: شهر نصرآباد با 1500 خانواده و حدود 6 الی7 هزار جمعیت ، ده درصد عشایر استان را در خود جای داده است.
مدیرکل امور عشایری استان اصفهان افزود: زندگی عشایری مصداق واقعی اقتصاد مقاومتی و جهش تولید است و هر خانوار عشایر حداقل پروتئین ۲۰ خانوار را تولید و تأمین می‌کند.
اسفندیاری افزود: مجتمع دام پروری25 هزار راسی در 10 کیلومتری شهرنصرآباد، با 210 هزار متر مربع مساحت و 250 واحد 100 راسی دام به منظور افزایش درآمد وتولید گوشت قرمزبا مجموع 100 تن درسال ، به اشتغال 326 خانواده بطور مستقیم کمک کرده است.
کد خبر: 126182

نویسنده: ناصر بهروان

منبع: روزنامه عصر اصفهان

برچسب ها: ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0