4 دی 1399 - 6:36 ب.ظ

بهره‌برداری از طرح‌های وزارت نیرو در استان تهران با حمایت های همه جانبه بانک ملی ایران

این بانک در سال های اخیر با ورود به طرح های زیرساختی و به ویژه تأمین مالی نیروگاه های برق در حوزه تولید برق و انرژی های پایدار، تسهیلات قابل توجهی به فعالان این بخش پرداخت کرده که در استان تهران هم در این زمینه فعالیت های شاخصی داشته است.

به گزارش پایگاه خبری عصر اصفهان، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، این نیروگاه توسط بانک ملی ایران با پرداخت تسهیلات ارزی به ارزش 5 میلیون یورو و در بخش ریالی به ارزش 252 میلیارد ریال با هدف افزایش پایداری و قابلیت اطمینان شبکه، تأمین برق، ایجاد ظرفیت جدید برق‌‌رسانی، رضایت‌مندی مشترکان و بهبود پایداری شبکه به بهره برداری رسید که زمینه فرصت اشتغال برای 30 نیروی متخصص را فراهم کرده است.

لازم به ذکر است رویکرد بانک ملی ایران حمایت از صنایع، تولیدات داخلی و استفاده از حداکثر توان داخلی است و در این زمینه با توجه به رویکرد اقتصاد مقاومتی، استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل های داخلی در اولویت قرار دارد. این بانک در سال های اخیر با ورود به طرح های زیرساختی و به ویژه تأمین مالی نیروگاه های برق در حوزه تولید برق و انرژی های پایدار، تسهیلات قابل توجهی به فعالان این بخش پرداخت کرده که در استان تهران هم در این زمینه فعالیت های شاخصی داشته است.

کد 300

کد خبر: 34348

منبع: روابط عمومی بانک ملی ایران

برچسب ها: , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0