11 مرداد 1400 - 1:14 ب.ظ

بسته حوادث روز استان اصفهان

حوادث استان اصفهان را در بسته خبری عصر اصفهان بخوانید.

  • کشف 6 تن گارد و گلس قاچاق در ایستگاه “نایین”

به گزارش عصر اصفهان، فرمانده انتظامي شهرستان “نائين” از کشف محموله های گاردو گلس قاچاق به ارزش 15 میلیارد ریال در بازرسی از 2 کامیون کشنده خبر داد.

سرگرد “هادي کيان مهر” در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس بيان داشت: ماموران انتظامي مستقر در ايستگاه بازرسي شهيد “شرافت” شهرستان “نائين” حين کنترل خودروهاي عبوري به دو دستگاه کاميون ماک مشکوک و آنها را متوقف کردند.

وي افزود: در بازرسي از اين خودروها 6 هزار کيلو گارد و گلس انواع تلفن همراه کشف شد که رانندگان مدارک قانونی و گمرکی مربوطه را ارائه ندادند.

فرمانده انتظامي شهرستان “نائين” ادامه داد: ارزش کالاهاي کشف شده توسط کارشناسان مربوطه 15 ميليارد ريال اعلام شده است.

سرگرد کيان مهر با اشاره به دستگيري 2 راننده در اين رابطه و تحويل آنها به مراجع قضائي، خاطر نشان کرد: قاچاق کالا و ارز به توليدات داخلي كشور ضربه مستقيم مي زند که پليس با تمام توان در برابر اين پديده شوم اقتصادي ايستاده و از عموم مردم تقاضا مي شود هرگونه اخبار مربوطه را از طريق تماس با شماره تلفن 110 به پليس اطلاع دهند

  • عدم توجه به جلو حادثه ساز شد

 رئيس پليس راه استان ازبرخورد سواري پيکان با موتورسيکلت در اتوبان آزادگان و فوت راکب موتورسیکلت خبر داد.

سرهنگ “اصغر زارع” در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس گفت: پس از تماس مردمی با سامانه 110 و اعلام یک مورد تصادف فوتی در اتوبان آزادگان بلافاصله عوامل گشت پليس راه شاهين شهر كاشان به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در این حادثه رانندگییک پیکان با موتورسیکلت تصادف کرده بود که متاسفانه راک موتور در دم جان خود را از دست می دهد.

سرهنگ زارع ادامه داد: علت وقوع این حادثه رانندگی توسط کارشناسان تصادفات رانندگی عدم توجه به جلو توسط راننده پیکان اعلام شده است.

رئيس پليس راه استان اصفهان در ادامه از رانندگان خواست در هنگام رانندگي از عجله و شتاب بي مورد پرهيز کرده و با دقت كامل به امر رانندگي توجه و از رانندگي در شرايط خستگي و خواب آلودگي جدا پرهيز کنند.

 

  • لاستیک هایی که به مقصد نرسید

 فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا از کشف 2 محموله لاستیک خارجی قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ ” صادق کاظم زاد” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: ماموران انتظامی ایستگاه بازرسی “امامی” شهرستان شهرضا حین کنترل خودروهای عبوری به 2 کامیون مشکوک و آنها را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودروها 18 حلقه لاستیک خارجی کشف شد که رانندگان مدارک قانونی را ارائه ندادند.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا ادامه داد: ارزش محموله های کشف شده توسط کارشناسان مربوطه یک میلیارد ریال اعلام شده است.

سرهنگ کاظم زاد خاطر نشان کرد: هر گونه فعالیت در زمینه کالای قاچاق باعث رکود اقتصادی و افزایش تورم در کشور می شود که از عموم مردم تقاضا می شود اخبار مربوطه را از طریق تماس با سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.

  • جاساز حرفه ای تریاک در باک خودرو

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا از کشف 6 کیلو و 800 گرم تریاک که در باک خودرو جاساز شده بود خبر داد.

سرهنگ “صادق کاظم زاد” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: مأموران ايستگاه شهيد امامي فرماندهي انتظامي شهرستان شهرضا حین کنترل خودروهای عبوری به یک پژو مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو 6 کیلو و 800 گرم تریاک که در باک خودرو جاساز شده بود کشف شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: در این خصوص 2 نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

سرهنگ کاظم زاد خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان افیونی برخورد قاطع و قانونی می کند و هرگز اجازه جولان به آنان نخواهد داد.

  • ارتباط تلفني معاون وظيفه عمومي پلیس اصفهان با مردم

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان گفت : مشمولان و خانواده هاي آنان مي توانند روزسه شنبه مورخ 1400/5/12 از طريق سامانه 197 به صورت تلفني با معاون وظيفه عمومی پلیس اصفهان ارتباط برقرار کنند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس،سرهنگ “مهرداد پناهپوریان” بیان داشت: مشمولان و خانواده هاي آنان مي توانند روز سه شنبه مورخ 1400/5/12 با مرکز نظارت همگاني به شماره تلفن 197 از ساعت 9:30 تا 11:30 تماس و با کارشناسان وظیفه عمومی پلیس اصفهان ارتباط برقرار کنند.

گفتنی است در اين برنامه ارتباط مردمي به درخواست هاي مشمولاني رسيدگي مي شود که قبلا درخواست آنان در دفاتر خدمات الکترونيک انتظامي (پليس+10) ثبت شده و در فرآيند رسيدگي قرار گرفته است.

لازم به ذکر است به منظور پيشگيري از شيوع ويروس کرونا ، برنامه مذکور فقط به صورت ارتباط تلفني بوده و به هيچ وجه ملاقات مردمي به صورت حضوري برگزار نمي شود.

202

کد خبر: 28084

برچسب ها: , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0