1 دی 1400 - 1:01 ب.ظ

بزرگترین مجموعه پزشکی ایران در خمینی شهر به بهره‌برداری می‌رسد

پروفسور سید ریحان ظهیر میردامادی فوق تخصص درمان بیماری‌های نازایی در جهان گفت : سال جدید یک مجموعه بزرگ بیمارستانی در مرکز پزشکی حضرت محمد رسول الله ص خمینی شهر به بهره‌برداری می‌رسد که نمونه این مجموعه در تهران هم نیست.

میردامادی افزود: از ابتدای سال جاری  تا کنون ۶ میلیارد تومان تجهیزات به این بیمارستان ارسال شده است از طرفی دستگاه سی تی اسکن که به خمینی‌شهر می آید ۱۲ میلیارد تومان هزینه دارد که برای همه گونه جراحی نیاز داریم.

وی بیان داشت : فعلا ۵ میلیارد تومان پول نیاز داریم تا تشکیلات ذغال سوز هم تهیه گردد از طرفی به یک آمبولانس مجهز نیاز داریم تا خودمان بیماران را جابجا کنیم.

فوق تخصص درمان بیماری‌های نازایی افزود :90 درصد تهیه و تجهیز این بیمارستان را بیرون از خمینی‌شهر به ما کمک کرده اند و مردم خمینی‌شهر بخصوص سنگبریها هم خیلی کمک کردند از طرفی بعضی نه فقط کمک نمی‌کنند بلکه سنگ اندازی می‌کنند.

وی ادامه داد :  ۵۰۰۰ متر مربع اولیه زمین موروثی پدرم بود. این مجموعه ۹۰۰۰ متر مربع زیر بنا دارد و مرتب زمین و بنای آن افزوده می‌شود ما یک زمین در کنار بیمارستان را قصد خرید داریم ولی مالک آن رضایت نمی دهد.

این جلسه به دعوت هیئت مؤسسین مجمع نخبگان شهرستان خمینی شهر درمنزل مرحوم دکتر سیادت پدر علم عفونی ایران انجام شد. در این نشست هم اندیشی قدمعلی ابراهیمی نیا رئیس شورای اسلامی، مرتضی سالمی و آله شیروی از اعضای شورای اسلامی شهر خمینی شهر حضور داشتند و ضمن تشکر از خدمات ارزنده و بیادماندنی پروفسور سید ریحان ظهیر میردامادی قول هر گونه همکاری را دادند.

203

کد خبر: 46662

نویسنده:  سيدمحمدحسين مجيدی

منبع: عصر اصفهان

برچسب ها: , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0