10 مرداد 1400 - 1:42 ب.ظ

توسط دانشگاه صنعتی اصفهان انجام می شود:

برگزاری همایش مجازی انتخاب رشته داوطلبان کنکور 1400

دفتر استعدادهای درخشان دانشگاه صنعتی اصفهان همایش"مسیر1400" ویژه معرفی رشته های تحصیلی این دانشگاه را در تاریخ 11 الی 13 مرداد ماه از ساعت 9 الی 15 به صورت برخط برگزار می نماید.

به گزارش پایگاه خبری عصراصفهان و به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی اصفهان، همه ساله با فرا رسیدن ایام انتخاب رشته داوطلبان آزمون سراسری دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، دانشگاه صنعتی اصفهان با برگزاری یک گردهمایی بزرگ با عنوان همایش معرفی رشته های تحصیلی این دانشگاه، میزبان جمع کثیری از دانش آموزان بود.

 

با شیوع بیماری کرونا، این دانشگاه رسالت خود در مقابل دانش آموزان را از خاطر نبرد و با تولید برنامه تلویزیونی و همایش مجازی همچنان در کنار داوطلبان عزیز است.

 

این همایش با رویکرد معرفی رشته های تحصیلی دانشگاه صنعتی اصفهان در گروه های فنی و مهندسی، کشاورزی و منابع طبیعی و علوم پاپه برگزار می گردد.

 

دانش آموزان استان اصفهان می توانند با ثبت نام در این همایش، با دانشکده ها و رشته‌های تحصیلی، امکانات آموزشی و آزمایشگاه‌ها ، افتخارات و امکانات پژوهشی و فناوری و همچنین امکانات رفاهی و تسهیلات ویژه دانشگاه صنعتی اصفهان برای داوطلبان برتر‌کنکور آشنا شوند.

 

داوطلبان علاقه مند می توانند جهت ثبت نام این همایش به آدرس اینترنتی https://daneshamooz.iut.ac.ir مراجعه و نیز به منظور دریافت ویدئوهای مجموعه تلویزیونی مسیر به کانال رسمی دانشگاه صنعتی اصفهان در آپارات یا نشانی https://news.iut.ac.ir/news/30474 مراجعه نمایند.

 

کد201

کد خبر: 28006

منبع: عصراصفهان

برچسب ها:

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0