4 خرداد 1401 - 2:15 ب.ظ

برگزاری نخستین پویش تخصصی روابط عمومی در دانشگاه علمی کاربردی نجف آباد

سید محمد موسوی دبیر همایش روابط عمومی گفت:  دنیا آینده متعلق به جوامعی خواهد بود که درآن  ارتباطات و روابط عمومی مورد توجه است.

سید محمد موسوی دبیر همایش روابط عمومی گفت:  دنیا آینده متعلق به جوامعی خواهد بود که درآن  ارتباطات و روابط عمومی مورد توجه است.

به مناسبت هفته نکوداشت ارتباطات و روابط عمومی و به همت دانشگاه علمی کاربردی شهرستان نجف آباد، انجمن علمی – تخصصی دانشجوئی روابط عمومی نجف آباد با عنوان نخستین پویش تخصصی هنر هشتم با رویکرد روابط عمومی ایرانی جهت بالندگی روزافزون درگستره فرهنگ ایران اسلامی و ارتباط و تعامل دوسویه مابین نهادها و افراد جامعه را برگزار نمود.

سید محمد موسوی عضو شورای انجمن روابط عمومی ایران در جمع دانشجویان اظهار کرد: آینده در اختیار افراد و جوامعی خواهد بود که درآن  ارتباطات و روابط عمومی مورد توجه قرار گیرد، به گونه ای که  ارتباطات و روابط عمومی بصورت عینی و برنامه ریزی شده در دستور کار قرار گرفته و در این برهه زمانی روابط عمومی ها بعنوان متخصصین حوزه مردم داری با برقرار کردن ارتباطات و تعاملات سازنده می تواند  در توسعه جامعه نقش اساسی و ماندگاری را ایفا نمایند.

عضوهئیت امنای خانه ارتباطات و دپارتمان اطلاعات و ارتباطات استان  در بخشی از این همایش با اشاره به شعار سال تولید ،دانش بنیاد و اشتغال آفرین؛ افزود: روابط عمومی یک وظیفه مدیریتی است بگونه ای که می توان از این جایگاه اجتماعی مدیران سازمان های دولتی و خصوصی بهره برده و تصمیمات صحیح و دقیقی را برای بهبود وضعیت جامعه ترسیم نمود. وی تشریح کرد:  مسئولان روابط عمومی ها باید با استفاده از ظرفیت های موجود نسبت به سازمان ،مردم و رسانه ها پاسخگو بوده و در ترسیم چشم انداز سازمان نقش اساسی خود را ایفا نمایند. موسوی ادامه داد: داشتن برنامه های سالیانه و ترسیم محور های فعالیت های سازمانی بر اساس شعار های سال اعلام شده از سوی مقام معظم رهبری در ایجاد امید و نشاط اجتماعی موثر است.  وی در ادامه گفت : جامعه نیازمند فضای شفاف و دریافت اطلاعات صادقانه و صحیح بوده و نقش روابط عمومی ها بعنوان چشم و گوش مردم باید نسبت به دفاع از حقوق مردم و مراجعین برنامه ریزی لازم را مورد توجه قرار دهند.

موسوی در ادامه توضیح داد:  روابط عمومی ها با استفاده از تکنیک های پژوهشی در قالب طرح های افکار سنجی ،استفاده از فنون مصاحبه اهمیت اقنای جامعه  با استفاده از اطلاعات کشف شده از جامعه از یک سو و از سوی دیگر مشخص نمودن نیاز های اجتماعی و تلاش برای برآورده شدن این نیاز ها ضروی و لازم است.

شایان ذکر است در این همایش علمی،  اکبری رئیس مرکز علمی و کاربردی نجف آباد در خصوص جایگاه روابط عمومی و توسعه فعالیت های دانشجویان در عرصه عمل را مورد توجه و تاکید قرار داد.در ادامه این همایش فاطمه قصابی رئیس گروه روابط عمومی مرکز علمی کاربردی نجف آباد در خصوص استفاده از ابزار های روابط عمومی در حوزه رسانه و شبکه های اجتماعی ونقش روابط عمومی ها مطالب خود را تبیین نمود و استاد محمدحسین پسندیده در خصوص اصول تشریفات و تاثیر اینگونه فعالیت ها در جامعه و افکار عمومی را مورد تاکید و توجه قرار داد.

در پایان این همایش رسته دانشجوی این مرکز در خصوص نگاه ایرانی از قالب شاهنامه فردوسی به روابط عمومی و ارتباطات مطالب خود را ارائه نمود. در پایان از فعالان عرصه روابط عمومی تقدیر به عمل آمد.  این برنامه با حمایت و مشارکت مجموعه ی دپارتمان اطلاعات و ارتباطات استان ،شورای انجمن روابط عمومی ایران ،روابط عمومی های فعال شرکت آب و فاضلاب،مخابرات،ذوب آهن و صنایع غذائی بیسکویت  فرخنده برگزار شد.

کد خبر: 115744

برچسب ها: ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0