29 آذر 1399 - 3:38 ب.ظ

برگزاری مراسم گروهی و عمومی در ایام فاطمیه ممنوع است

استاندار اصفهان گفت: با توجه به در پیش بودن ایام فاطمیه و به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا مراسم گروهی و عمومی در این ایام ممنوع است.

به گزارش عصر اصفهان،به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، عباس رضایی روز شنبه در حاشیه جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا که با حضور رییس جمهور و از طریق ویدیو کنفرانس برگزار شد، با اشاره به در پیش بودن ایام فاطمیه(س) افزود: قرار است فضای شهر با پارچه‌های مشکی مزین شود.

وی افزود: هیچ یک از استان‌ها و شهرهای کشور و همچنین استان اصفهان در وضعیت قرمز قرار ندارند. مسابقات حقيقية لربح المال

وی ادامه داد: براساساعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در کل کشور ۲۰۵ شهر در وضعیت نارنجی و ۲۴۳ شهر در وضعیت زرد قرار دارند.

به گفته رضایی۱۶ شهر استان اصفهان در وضعیت نارنجی و هشت شهر در وضعیت زرد
قرار دارند.

وی بیان کرد: در صورت رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی زنجیره انتقال ویروس افزایش خواهد یافت، امروزاستفاده از ماسک امر به معروف و دورهمی‌ها امر به منکر است. beout channel
استاندار اصفهان با اشاره به این جمله که «جمع نشویم تا کم نشویم» از مردم استان خواست شب یلدا و شب‌های پس از آن دورهمی حقیقی نداشته باشند و از طریق فضای مجازی با خانواده خود ارتباط برقرار کنند.

وی اظهار کرد: به همین دلیل روز شنبه و یکشنبه به منظور جلوگیری از تردد و دورهمی‌های شبانه از ساعت ۲۰ تا چهار صبح منع تردد خواهیم داشت. نيتلر

استاندار اصفهان افزود: همچنین تمامی مشاغل به استثنا مشاغل گروه یک باید از ساعت ۱۸ تعطیل کنند.

وی با اشاره به آزمون استخدامی در دستگاه‌های دولتی گفت: طبق تصمیم ستاد ملی کرونا قرار است آزمون استخدامی به منظور جلوگیری از تجمع و رعایت پروتکل‌های بهداشتی طی ۲ روز برگزار شود.

کد خبر: 36314

منبع: اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان

برچسب ها: ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0