25 مرداد 1400 - 4:00 ب.ظ

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرضا:

برگزاری مراسم عزاداری محرم در 13 بقعه شهرضا/توزیع غذای گرم بین خانواده‌های نیازمند

مراسم عزاداری دهه اول محرم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در فضای باز 13 بقعه شهرستان شهرضا برگزار می‌شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرضا گفت: مراسم عزاداری دهه اول محرم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در فضای باز 13 بقعه شهرستان شهرضا برگزار می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری عصر اصفهان، فرهاد عرب با اشاره به اجرای طرح بصیرت عاشورایی در شهرستان شهرضا اظهار داشت: این طرح در 13 بقعه شهرستان در حال برگزاری است.
وی با بیان اینکه این امامزادگان دارای فضای باز مناسب برای برگزاری مراسم عزاداری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی هستند، ادامه داد: برنامه ویژه این ایام با حضور بیش از دو هزار نفر در فضای باز امامزاده شاهرضا (ع) برگزار می‌شود.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرضا با تاکید بر اینکه رعایت پروتکل‌های بهداشتی در برگزاری مراسم بسیار مورد توجه است، گفت: توزیع ماسک و مواد ضدعفونی کننده در ورودی‌های امامزاده انجام می‌شود.
وی در خصوص روند توزیع نذری در این ایام نیز ابراز داشت: توزیع نذری به صورت بسته بندی انجام می‌شود و تنها غذای گرم و آب معدنی بین عزاداران توزیع می‌شود.
عرب با اشاره به اینکه طرح «شمیم حسینی» نیز در شهرستان شهرضا اجرایی شده است، اضافه کرد: از محل در آمد موقوفات با نیت روضه امام حسین (ع) 30 میلیون تومان بین هیئات مذهبی مساجد و بقاع متبرکه شهرستان برای تامین مایحتاج مورد نیاز برای طبخ نذری توزیع شد.
وی گفت: برای هر هیئت مذهبی در امامزادگان دو میلیون تومان و برای هیئات مذهبی مساجد برای هر کدام یک میلیون تومان در نظر گرفته شد.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرضا با بیان اینکه برای روزهای تاسوعا و عاشورا نیز هیئات مذهبی طبخ غذا و توزیع آن در بین خانواده‌های نیازمند را در دستور کار دارند، ابراز داشت: برای این امر طبخ 9 هزار پرس غذا در دستور کار قرار دارد.

کد خبر: 28903

منبع: روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان

برچسب ها: , , , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0