13 خرداد 1399 - 12:18 ق.ظ

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان خبر داد:

برگزاری مراسم ارتحال امام خمینی (ره) در گلستان شهدای اصفهان

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: مراسم ارتحال امام خمینی (ره)، شامگاه چهارشنبه با حضور اقشار مختلف مردم در خیمه حسینی گلستان شهدای اصفهان برگزار خواهد شد.

به گزارش عصر اصفهان،به نقل از مهر، محمد علی احمدی در جلسه هماهنگی برنامه‌های سی و یکمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) با حضور نمایندگان دستگاه‌ها و سازمان‌های استان اصفهان، ضمن تاکید بر تبیین اندیشه‌های امام راحل در سطح جامعه اظهار داشت: مراجعه به اندیشه‌های امام خمینی ره در صحیفه نور می‌تواند مانع تحریف شخصیت ایشان شود.

وی امام خمینی (ره) را گنجینه‌ای وصف ناشدنی عنوان کرد و افزود: امروزه بسیاری از اندیشه‌های والای بنیانگذار انقلاب اسلامی برای نسل جوان آشکار نشده است و همگی باید با استفاده از ظرفیت‌های مختلف به ویژه بهره‌مندی صحیح از فضای مجازی این مهم را برای نسل جدید به صورت واقعی تبیین نمائیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان هم چنین افزود: امام خامنه ای به عنوان خلف صالح امام خمینی (ره) در طی سال‌های متمادی به دنبال بازگویی اندیشه‌های امام راحل به بهانه‌های مختلف بوده‌اند و می‌توان از فرمایشان رهبر معظم انقلاب در جهت تبیین اندیشه‌های نورانی امام خمینی (ره) به بهترین شکل بهره برد.

وی پایان سخنان خود با اشاره به برنامه‌های مختلف فرهنگی به مناسبت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی ره و هم چنین قیام ۱۵ خرداد گفت: به همین مناسبت، ساعت ۲۰:۴۵ روز چهارشنبه ۱۴ اردیبهشت ماه برنامه‌ای با حضور اقشار مختلف مردم در خیمه حسینی گلستان شهدای اصفهان برگزار خواهد شد.

کد خبر: 43410

منبع: مهر

برچسب ها: ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0