29 فروردین 1401 - 9:18 ق.ظ

برگزاری جشن دختران روز‌ه اولی در اصفهان

دختران روزه‌دار اصفهانی، با برگزاری جشن بزرگ نسل فیروزه‌ای درمیدان امام (ره) اصفهان، سرود "سلام فرمانده" را با هم همخوانی کردند.

به گزارش عصر اصفهان، شامگاه جمعه و همزمان با ایام میلاد امام حسن مجتبی(ع)، جشن بزرگ نسل فیروزه‌ای، به همت سازمان بسیج دانش‌ﺁموزی استان اصفهان، ویژه دختران روزه‌ اولی استان برگزار و برنامه‌های مختلفی از جمله همخوانی سرود “سلام فرمانده” اجرا شد.
در این برنامه که با حضور صدها نفر از دختران روزه‌ اولی اصفهان، درمیدان امام خمینی(ره) ( نقش‌جهان) اصفهان، گروه‌های سرود از مدارس مختلف استان به اجرای سرود و تواشیح پرداختند. برپایی غرفه‌های مختلفی از جمله غرفه عکس یادگاری، غرفه فروش محصولات فرهنگی و حجاب و غرفه کله‌گنجیشکی ویژه کودکانی که هنوز به سن روزه‌داری نرسیده‌اند، از جمله برنامه‌های جانبی جشن بزرگ نسل فیروزه‌ای بود.
از دیگر برنامه‌های جشن بزرگ نسل فیروزه‌ای ،استندﺁپ‌ کمدی، جنگ شادی، تبرک پرچم گنبد امام رضا(ع) ، قرعه‌کشی و تقدیر از دختران روزه‌ اولی در این میدان تاریخی بود.
حسین رجب‌پور رئیس سازمان بسیج دانش‌ﺁموزی استان اصفهان در حاشیه این مراسم، پیرامون جشن بزرگ نسل فیروزه‌ای گفت: این مراسم با هدف نشان دادن جلوه معنوی نسل فیروزه‌ای که امسال برای نخستین بار روزه می‌گیرند برگزار شد و در این برنامه گروه‌های مختلف سرود و تواشیح از مدارس مختلف استان به اجرای برنامه پرداختند.

کد خبر: 113996

منبع: عصر اصفهان

برچسب ها: ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0