11 شهریور 1400 - 3:00 ب.ظ

مظاهری:

با عشق در استقلال ماندم نه اجبار

دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال گفت: همانطور که برای ماندن در استقلال جنگیدم، چه در تیم بازی کنم یا بازی نکنم، برای موفقیت آن هم با همه وجود تلاش کرده و می‌جنگم.

به گزارش عصر اصفهان، رشید مظاهری پس از حضور در کمیته انضباطی باشگاه استقلال اظهار داشت: برای ۴ مورد جدید به کمیته انضباطی باشگاه آمدم. نمی‌دانم کارم در کمیته انضباطی تمام شده یا باز هم باید بیایم. پاسخ این سئوال را باید آقایان مددی و یونسی بدهند. باید یک چارچوب مشخص شود تا ما هم از یکسری مطالب آگاه شویم. خیلی از موارد را هم با صحبت می‌توان حل کرد و لازم نیست حتماً مقابل هم گارد بگیریم. سنگربان آبی پوشان در خصوص آخرین شرایطش در این باشگاه بیان داشت: برخی صحبت‌ها را شنیدم که خیلی خوشایند نبود. صحبت‌هایی مثل اینکه من ناچار به ماندن در استقلال شدم، چون قادر به فسخ قرارداد نبودم. در صورتی این کاملاً برعکس حقیقت است. من قانونا می‌توانستم قراردادم را یکطرفه فسخ کنم، اما نتوانستم با خودم کنار بیایم که این فصل را در استقلال نباشم. من مجبور به ماندن در استقلال نشدم و با عشق در این تیم ماندم. چه برای استقلال بازی کنم یا بازی نکنم، از همه وجود برای موفقیت آن تلاش می‌کنم.

مظاهری در خصوص تیم ملی بیان کرد: برای تیم ملی آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم شرایط تا صعود به جام جهانی خوب پیش برود. وی در خصوص احتمال مجدد دعوت به تیم ملی گفت: من در مقطعی در تیم ملی حضور داشتم که بیرانوند خیلی خوب کار می‌کرد و خودم هم باید بیشتر صبوری می‌کردم. الان هم دیر نیست و بار دیگر برای رسیدن به پیراهن تیم ملی استارت می‌زنم. بازیکن استقلال در خصوص بیماری مددی اضافه ساخت: آقای مددی که مدیرعامل استقلال است و جای خود دارد، من هیچ وقت برای دشمنم هم بیماری نمی‌خواهم و آرزو می‌کنم هرچه سریع‌تر بهبود پیدا کرده و بازگردد.

 

102

کد خبر: 33461

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب ها: ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0