16 شهریور 1399 - 12:13 ق.ظ

با خاطیان احتمالی در پرونده قرارداد ویلموتس برخورد می‌شود

سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس با اشاره به جلسه این کمیسیون برای بررسی قرارداد ویلموتس، گفت: بررسی پرونده قرارداد ویلموتس کماکان در کمیسیون اصل ۹۰ تا زمان روشن شدن ابعاد آن ادامه دارد تا اگر فردی از جایگاه خود سوءاستفاده کرده با آن برخورد شود.

به گزارش پایگاه خبری عصر اصفهان، علی خضریان در گفت‌وگو با ایسنا در تشریح نشست بررسی پرونده مارک ویلموتس، مربی سابق تیم ملی ایران، گفت: این دومین جلسه کمیته فرهنگی و اجتماعی کمیسیون اصل ۹۰ برای شکایت واصله در خصوص فساد در قرارداد ویلموتس است. با توجه به این که پیش از این پرونده فساد در فوتبال ایران در کمیسیون اصل ۹۰ دوره نهم مجلس مورد بررسی قرار گرفته بود، این پرونده نیز با بهره‌گیری از مصوبات آن جلسه با حضور اعضای فدراسیون فوتبال، معاون امور ورزشی وزارت ورزش و جوانان و اعضای حقوقی و بازرسی فدراسیون فوتبال برگزار شد.

نماینده مردم تهران در مجلس افزود: در این جلسه تأکید شد که کمیسیون اصل ۹۰ قصد ورود به مباحث مدیریتی و تخصصی فدراسیون فوتبال را نداشته و تنها به طرز کار وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال که در صلاحیت ذاتی کمیسیون اصل ۹۰ هم قرار دارد، رسیدگی می‌کند؛ چرا که این موضوع باید برای افکار عمومی به صورت شفاف توضیح داده شود تا ضمن برطرف کردن شبهات موجود، ضعف‌ها نیز اصلاح شود.

این نماینده مجلس تأکید کرد: یکی از ضعف‌های فدراسیون فوتبال که خودشان نیز به آن اذعان داشتند، در خصوص تعیین تیم حقوقی برای دفاع در فیفا بوده است. از این رو تاکید شد که تیم حقوقی فدراسیون برای دفاع از منافع کشورمان در دادگاه CAS تقویت شود. همچنین بررسی مسائل مرتبط با وزارت ورزش و نقش نظارتی این وزارتخانه بر جلوگیری از وقوع چنین اتفاقاتی موضوع دیگری بود که در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت.

کد 300

 

کد خبر: 39849

منبع: ایسنا

برچسب ها: ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0