3 بهمن 1401 - 3:07 ب.ظ

بازنشستگان مخابرات اصفهان برای مطالبات معوقه خودتجمع اعتراضی کردند

جمعی از بازنشستگان مخابرات استان اصفهان برای مطالبات قانونی و مصوب شده خود که سال هاست مسکوت مانده صبح امروز در محل چهارباغ بالا اداره مرکزی مخابرات تجمع اعتراضی کردند.

به گزارش عصر اصفهان/آنها می گویند سال ۸۹ مصوب شده بود که مطالبات رفاهی و اعیاد و مناسبت ها و همچنین مقاطع تحصیلی دانش آموزان همچون کارکنان شاغل پرداخت شود. که مخابرات ایران از این قانون سربار می زند.
این عده همچنین خواستار مشکل بیمه تکمیلی که از ۲۰ درصد به ۵۰ درصد رسیده است و حدود ۲۰ ماه است برای برخی از بازنشستگان پرداخت نشده وآنان را با مشلات عدیده مواجه نموده است به طوری که برخی از یک میلیون تا صد میلیون تومان طلبکارند.
لازم به ذکر است حداقل بن غیرنقدی بایستی سالانه ۵۵ درصد از حداقل حقوق را شامل می‌شود که متاسفانه مدیران مخابرات ایران از این حق قانونی سرباز می زنند و فقط وعده ووعید می دهند .
یکی از اعضای کانون بازنشستگان گفت :در کمیسیون اصل ۹۰ مخابرات ایران تعهد داده بود که با بالا رفتن تعرفه های مخابراتی بدهی های معوقه در خصوص رفاهیات اعیاد سریعاً پرداخت شود ولی از شهریور ماه تا کنون پرداخت نشده است واین درحالی است که قبوض مشترکین دوبرابر شده است .

کد خبر: 131633

نویسنده: بهمن توکلی فرد

منبع: عصر اصفهان

برچسب ها:

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 1

حدیث از معصوم علیه السلام است که فرموده : الناس علی دین ملوکهم ( مردم روش دولتمردان خود را دنبال می کنند)، . بنا بر این ناهنجاری های مردم و ظلم و تعدی های مردم کوچه و بازار به یکدیگر، جای تعجب ندارد و مشمول مواخذه نمی شود .