25 تیر 1401 - 11:00 ق.ظ

بازدید محمدمهدی اسماعیلی عصر جمعه از بخش های مختلف مجموعه تئاترشهر

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه بازدید از مجموعه تئاترشهر گفت: مجموعه‌هایی مانند تئاترشهر و تالار وحدت از شناسنامه‌های فرهنگی شهر تهران به شمار می‌روند و ارتقا و نگهداری این اماکن از رویکردهای اصلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دوره جدید است.

محمدمهدی اسماعیلی عصر جمعه از بخش های مختلف مجموعه تئاترشهر بازدید کرد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه این بازدید به تلاش برای ساماندهی همه جانبه مجموعه هنری – تاریخی  تئاتر شهر اشاره کرد و گفت: خوشبختانه در آستانه پنجاهمین سالگرد تاسیس تئاتر شهر، تصمیمات اساسی برای بازسازی و تعمیرات اساسی  این مجموعه ثبت شده در فهرست میراث ملی گرفته شده است.

وی افزود: این تصمیمات شامل دو بخش سروسامان بخشیدن به محوطه و حریم مجموعه و انجام تعمیرات و بازسازی ها است.

رئیس شورای هنر در عین حال تصریح کرد: امیدواریم با اجرایی شدن این تصمیمات، کاستی های گذشته را درباره این مجموعه جبران کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: حوزه فرهنگی شهر تهران را به عنوان پایتخت ایران اسلامی با نمادهای هنری اش می شناسند و مجموعه هایی مانند تئاترشهر، تالار وحدت، برج آزادی و موزه هنرهای معاصر از شناسنامه های فرهنگی شهر تهران هستند که ارتقا و نگهداری آن رویکرد اصلی وزارت فرهنگ در دوره جدید است.

محمود سالاری معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مجید زین العابدین مدیرعامل بنیاد رودکی در این بازدید وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی را همراهی می کردند.

کد خبر: 118112

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0