21 مرداد 1399 - 4:50 ب.ظ

«ایستاده در غبار» بهترین فیلم سینمایی دفاع مقدس از نگاه «ترین‌ها»

رادیو صبا در برنامه «ترین‌ها» فیلم سینمایی «ایستاده در غبار» را بهترین فیلم سینمایی دفاع مقدس از نگاه مخاطبان اعلام کرد.

به گزارش عصر اصفهان،به نقل از به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، شبکه رادیویی صبا به مناسبت چهل و یکمین سالگرد آغاز جنگ تحمیلی و هفته دفاع مقدس، در برنامه «ترین ها» روز جمعه دوم مهر مروری بر سینمای دفاع مقدس داشت.

فیلم‌هایی که درباره دفاع مقدس ساخته شده‌اند، همیشه طرفداران زیادی داشته‌اند چرا که دفاع مقدس بخشی از تاریخ اثرگذار و ارزشمند ایران است. در چهار دهه اخیر، کارگردانان بزرگ و معروف تلاش کرده‌اند تا به بهترین شکل دوران دفاع مقدس و اثرات آن را به مخاطب نشان دهند.

برنامه «ترین ها» روز جمعه دوم مهر بهترین فیلم‌های حوزه دفاع مقدس را از بین ۱۰ فیلم سینمایی «ایستاده در غبار»، «ملکه»، «تنگه ابوقریب»، «اتوبوس شب»، «ویلایی‌ها»، «روز سوم»، «شیار ۱۴۳»، «دوئل»، «چ»، «۲۳ نفر» از نگاه مخاطبان رادیو صبا معرفی کرد.

«ترین ها» در طول هفته در فضای مجازی اسامی این فیلم‌ها را مطرح می‌کند تا در زمان پخش برنامه به کمک شنوندگان به، ترین ها از نظر مخاطبان برسند. در همین راستا فیلم «ایستاده در غبار» از نگاه مخاطبان رتبه اول بهترین فیلم دفاع مقدس را کسب کرد و فیلم‌های «ملکه» و «تنگه ابوقریب» به ترتیب مقام دوم و سوم را کسب کردند.

در همین راستا هادی حجازی فر بازیگر نقش احمد متوسلیان در فیلم «ایستاده در غبار» مهمان تلفنی این برنامه شد و با شاهین جمشیدی مجری برنامه درباره نقش خود در این فیلم گفتگو کرد.

حجازی فر درباره نقش خود در «ایستاده در غبار» گفت: من برای بازی در این نقش ۲ راه بیشتر نداشتم. برای شناخت شخصیت احمد متوسلیان باید به صداهای ضبط شده که مرا عملاً هدایت می‌کرد، گوش می‌دادم یا باید به حافظه عاطفی خودم رجوع می‌کردم.

وی درباره تاثیرگذاری کارکتر احمد متوسلیان بر خودش عنوان کرد: این تاثیر ۲ طرفه بوده هر ۲ روی هم تاثیر گذاشتیم. من باید این شخصیت را بازی می‌کردم نه اینکه آن را ستایش کنم و تمام تلاشم را کردم و تاثیرگذاری شخصیت فیلم روی من بعد از پایان فیلمبرداری شروع شد و این شخصیت روی من تاثیر گذاشت.

در پایان بازیگر نقش احمد متوسلیان گفت: خدا را شکر نتیجه کار خوب شد و هم کارگردان راضی بود، هم مردم و در نهایت خانواده شهید متوسلیان.

در این برنامه در بخش «زرشک زرین» که با اجرای شهره احمد وند راهی آنتن می‌شود سه تا از ضعیف‌ترین فیلم‌های دفاع مقدس معرفی شد که مخاطبان در فضای مجازی «ترین ها»، فیلم «چهار اصفهانی در بغداد» را انتخاب کردند و «زرشک زرین» برنامه به این فیلم تعلق گرفت.

برنامه «ترین ها» روزهای جمعه ساعت ۱۷ به تهیه کنندگی نازنین حاج سیف الله اجرای شاهین جمشیدی، پژوهشگری مریم اویسی و شهره احمدوند و نویسندگی فرزانه عرفانی تبار راهی آنتن صبا می‌شود.

کد خبر: 41648

منبع: روابط عمومی رادیو صبا

برچسب ها: ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0