4 مهر 1400 - 3:16 ب.ظ

ایران سومین سال پیاپی نایب رییس کمیته همکاری های فنی آیمو شد

ایران توانست با اکثریت آرا کشورهای عضو «آیمو» (سازمان بین‌المللی دریانوردی) برای سومین سال پیاپی به عنوان نایب رییس کمیته همکاری‌های فنی این سازمان در سال ٢٠٢٢ انتخاب شود.

به گزارش عصر اصفهان، از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، این کمیته بر آموزش و تربیت نیروی های انسانی شاغل در صنعت دریانوردی به ویژه در کشورهای در حال توسعه تاکید دارد.

«ماندانا منصوریان» معاون سفیر جمهوری اسلامی ایران و نماینده دائم ایران در سازمان جهانی دریانوردی که نماینده سازمان بنادر و دریانوردی در آیمو نیز است، در نشستی که به صورت مجازی در مقر سازمان بین المللی دریانوردی «آیمو» در لندن برگزار شد، توانست برای سومین سال پیاپی به عنوان نایب رییس کمیته همکاری های فنی سازمان بین المللی دریانوردی انتخاب و در پست خود ابقا شود.

ماندانا منصوریان اولین بانویی است که در کمیته همکاری های فنی آیمو برای پست نایب رییسی انتخاب می شود.

این انتخابات در هفتاد و یکمین اجلاس کمیته همکاری‌های فنی سازمان بین المللی دریانوردی که از ۲۹ شهریور ماه سال ۱۴۰۰ به مدت ۵ روز به صورت مجازی برگزار شده است، انجام شد. Order Stromectol online

انتخاب ایران برای نایب رییسی کمیته همکاری‌های فنی آیمو این امکان را برای کشور فراهم می‌کند تا نقش موثرتری در شورای آیمو و سایر کمیته‌های این سازمان بین المللی داشته باشد.

با ابقای ایران در این کمیته شرایط برای تصمیم گیری ایران در خصوص تخصیص دوره‌های آموزشی و استفاده از خدمات و کمک‌های کمیته همکاری‌های فنی برای آموزش و تقویت نیروی انسانی در بخش دریا فراهم می شود.

ایران از سال ۱۹۵۸ میلادی عضو سازمان جهانی دریانوردی بوده است. ivermectin goat dosage oral اکنون این سازمان متشکل از ۵ کمیته اصلی است که کمیته همکاری‌های فنی یکی از این کمیته‌ها قلمداد می‌شود. ivermectin milk withdrawal goats

104

کد خبر: 41618

منبع: تسنیم

برچسب ها: , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0