26 فروردین 1399 - 10:52 ق.ظ

اپل مکان‌های آزمایش COVID-۱۹ را به نقشه‌ها اضافه می‌کند

صاحبان آیفون ممکن است به زودی به قابلیتی جدید دسترسی پیدا کنند. این قابلیت جدید به کاربران کمک می‌کند که بدانند نزدیک‌ترین مکان برای آزمون کرونا کجا خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری عصر اصفهان به نقل از پایگاه خبری انتخاب، صاحبان آیفون ممکن است به زودی به قابلیتی جدید دسترسی پیدا کنند. این قابلیت جدید به کاربران کمک می‌کند که بدانند نزدیک‌ترین مکان برای آزمون کرونا کجا خواهد بود.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، اپل در تلاش است تا مکان‌هایی را نشانه گذاری کند که مردم می‌توانند برای COVID-۱۹ آزمایش دهند. این کار با اضافه کردن مکان‌های مذکور روی نقشه انجام می‌شود. این شرکت پورتال ایجاد کرده است تا ارائه دهندگان بتوانند جزئیات خود را به اشتراک بگذارند. البته این اطلاعات توسط سازنده آیفون تایید می‌شود.

اپل مکان‌های آزمایش COVID-۱۹ را به نقشه‌ها اضافه می‌کند
اواخر هفته گذشته مطلبی توسط ۹to۵Mac منتشر شد که اعلام می‌کرد اپل از ارائه دهندگان مراقبت‌های بهداشتی، آزمایشگاه‌ها و مشاغل دیگر می‌خواهد که یک الگو را بارگیری کرده و اطلاعات مربوط به مکان را برای سایت‌های آزمایش COVID-۱۹ وارد کنند. اپل تأیید اطلاعات ارائه شده را شروع می‌کند و سپس در اپل نقشه‌ها نمایش داده می‌شود.

با توجه به بی پاسخ ماندن سوالات متداول صفحه این شرکت هنوز تخمینی در مورد زمان نمایش مکان‌ها در برنامه پیمایش ارائه نشده است. افزون بر این ها، اپل همچنین با گوگل همکاری می‌کند تا فناوری ردیابی مخاطب را توسعه دهد که توسط مقامات بهداشتی مورد استفاده قرار گیرد. این تکنیک از تلفن‌های همراه برای اطلاع رسانی به شخص هنگام تماس نزدیک با شخصی که آلوده است، استفاده می‌کند.

کد 300

کد خبر: 41259

منبع: انتخاب

برچسب ها: ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0