29 تیر 1399 - 3:36 ب.ظ

سخنگوی کمیسیون کشاورزی بیان کرد

اولویت‌های کمیسیون کشاورزی مجلس با حضور قالیباف احصا شد

سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس از حضور رئیس مجلس در جلسه امروز کمیسیون و احصای اولویت‌های کمیسیون کشاورزی در ۴ سال آینده خبر داد.

به گزارش عصر اصفهان،به نقل از ایسنا، معین الدین سعیدی در مورد جلسه امروز (یکشنبه) کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس گفت: جلسه امروز کمیسیون کشاورزی با حضور قالیباف، رییس مجلس برگزار شد که در این جلسه هم اندیشی میان نمایندگان و آقای قالیباف در مورد اولویت‌های کمیسیون کشاورزی در ۴ سال آینده مطرح شد.

سعیدی در مورد اظهارات قالیباف در جلسه کمیسیون گفت: آقای قالیباف امروز نوع نگاه خودشان را در حوزه‌های مختلف کمیسیون کشاورزی عنوان کردند و خواستند که کمیسیون مسئله محور باشد، یعنی اولویت‌ها را احصا کند.

سخنگوی کمیسیون کشاورزی گفت: آقای قالیباف در جلسه امروز تاکید داشتند اولویت‌های کمیسیون نباید متعدد باشد علت آن هم این است که بتوان اقدام عملیاتی در خصوص آنها صورت داد.

سعیدی در پایان گفت: البته در ابتدای جلسه یکی از کمیته‌های کمیسیون کشاورزی که برای بررسی معطلی نهاده‌های دامی به بندر امام سفر کرده بودند گزارشی از سفر خود به اقای قالیباف ارائه دادند که بر اساس این گزارش، این نهاده‌های دامی بیشتر به علت مسئله ارزی در مرزهای ما معطل شده و اجازه ورود ندارد.

کد خبر: 45300

منبع: ایسنا

برچسب ها: ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0