29 شهریور 1400 - 11:00 ق.ظ

سخنگوی مرکز اورژانس اصفهان

اورژانس ۱۱۵ تزریق واکسن در داخل خانه را انجام نمی دهد

عباس عابدی، سخنگوی مرکز اورژانس اصفهان گفت: در سراسر استان اصفهان فعلاً تزریق واکسن توسط اورژانس ۱۱۵ در داخل منازل نداریم، اگر طرحی و یا امکانی پیش آمد اطلاع‌رسانی می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری عصر اصفهان، عابدی توضیح داد: امروز در خبر سراسری خبری به نقل از سخنگوی اورژانس کشور اعلام شد که افرادی که ناتوان و مریض هستند و قادر به حضور در مراکز واکسیناسیون نیستند، می‌توانند با اورژانس ۱۱۵ تماس بگیرند و از خدمات تزریق واکسن در داخل منزل استفاده کند.

سخنگوی مرکز اورژانس اصفهان افزود: چند ماه پیش که آقای کولی‌وند، رئیس سازمان اورژانس کشور بود، وارد طرح واکسیناسیون کشوری شدند و دستورالعملی را به سراسر کشور به مراکز اورژانس اعلام کردند که این مراکز با راه‌اندازی ایستگاه‌های سیار و مراکزی بتواند به معاونت بهداشتی کمک کند و در بحث واکسیناسیون وارد شوند.

وی گفت: در همان زمان مرکز اورژانس اصفهان به مرکز اورژانس کشور اعلام کرد که اصفهان به دلیل کمبود نیروی انسانی و تعطیلی پایگاه‌های اورژانس امکان ورود به این طرح را ندارد و برای کشور این مسأله از قبل مشخص بوده است.

عابدی بیان کرد: امروز با انتشار این خبر تعداد زیادی تماس مردمی با اتاق فرمان اورژانس ۱۱۵ اصفهان داشته‌ایم که درخواست تزریق واکسن در داخل منزل دارند، در سراسر استان اصفهان فعلاً تزریق واکسن توسط اورژانس ۱۱۵ داخل منازل را نداریم، اگر طرحی و یا امکانی پیش آمد، اطلاع‌رسانی می‌شود.

سخنگوی مرکز اورژانس اصفهان خاطرنشان کرد: از ظهر تاکنون با تعدد تماس‌ها خطوط امدادی اشغال است و سبب مشکلاتی برای همکاران اتاق فرمان اورژانس شده است و از مردم درخواست داریم از تماس در این زمینه پرهیز کنند.

206

کد خبر: 40770

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب ها: ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0