24 مرداد 1401 - 5:00 ب.ظ

انتقاد کلهر از وضعیت ورزشگاه‌های فوتبال

معاون فرهنگی وزارت ورزش در نشست بررسی علل و پیامدهای رفتاری هواداران گفت: یکی از ابتدایی‌ترین امور فرهنگی و هواداری داشتن ورزشگاه‌هایی با صندلی‌های تمیز است که این امر ساده را هم در اختیار تماشاگران نیست.

نشست بررسی علل و پیامدهای رفتاری هواداران و ارائه راهکارها جهت بهبود فرهنگ هواداری در ورزش (فوتبال)، روز دوشنبه در آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

در  این نشست سینا کلهر معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان گفت: یکی از ساده‌ترین امور فرهنگی و هواداری داشتن ورزشگاه و صندلی‌های تمیز است که متاسفانه این امر ساده انجام نمی‌‎شود! چهار ماه تمام این مسئله ساده را پیگیری کردم ولی زمانی موفق هستم که این صندلی‌ها تمیز شود. صرف گزارش نوشتن اقدام موثری نیست، حق مردم و تماشاگران است که صندلی‌های تمیز در اختیار داشته باشند.

حجت‌الله بهمنی مدیر روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان لیگ فوتبال ایران هم در این نشست اظهار داشت: با وجود مشکلات اقتصادی و شرایط سختی که هواداران در ورزشگاه‌ها دارند با این حال تماشاگران ما از بهترین‌ها هستند. برای نمونه در مسابقه ایران و کره‌جنوبی در مقدماتی جام‌جهانی که شب تاسوعا در ورزشگاه آزادی برگزار شد، ورزشگاه تبدیل به حسینیه‌ای ۱۰۰ هزار نفری شد که در نوع خود مثال‌زدنی و ماندگار بود.

وی افزود: همچنین در فینال لیگ قهرمانان آسیا با وجود شکست پرسپولیس مقابل حریف ژاپنی تماشاگران حاضر در ورزشگاه رفتار فرهنگی مناسب انجام دادند و شخصیت والای ایرانی و اسلامی خود را به نمایش بگذارند که این دو نمونه از شاخص‌ترین رفتارهای مناسب فرهنگ هواداری در فوتبال بود.

کد خبر: 119375

برچسب ها: ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0