19 بهمن 1399 - 5:32 ب.ظ

مدیرکل توسعه منابع انسانی وزارت کشور خبر داد؛

انتشار نتایج اولیه افراد مجاز در آزمون استخدامی وزارت کشور

نتایج آزمون کتبی و اعلام اسامی داوطلبین مجاز برای ستاد وزارت کشور در پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور و داوطلبان استانداری ها منتشر شد.

به گزارش پایگاه خبری عصر اصفهان، به نقل از مهر/روشن ضمیر مدیرکل توسعه منابع انسانی ضمن تبریک به افراد مجاز اعلام کرد پیرو اطلاعیه قبلی در خصوص انتشار نتایج آزمون کتبی و اعلام داوطلبین مجاز به منظور طی مراحل بعدی، اسامی افراد مذکور برای ستاد وزارت کشور پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور به آدرس www.moi.ir و در خصوص داوطلبان استانداری‌ها در پرتال هریک از استانداری‌ها درج شده است.

روشن ضمیر افزود: کلیه افراد ذکر شده در نتایج، می‌بایست از تاریخ ۱۳۹۹/۱۱/۲۵ از درب اصلی تالار وزارت کشور واقع میدان جهاد (فاطمی) ابتدای خیابان شهید گمنام، در محل تالار بزرگ کشور بر اساس تابلوهای راهنما به محل دریافت و رسیدگی به مدارک مراجعه کنند.

مدیرکل توسعه منابع انسانی وزارت کشور گفت: در این بخش از فرایند، ضمن اطلاع رسانی به مجموعه مشمول و ذی نفعان، کلیه مدارک براساس مندرجات آگهی از داوطلبان دریافت خواهد شد. سپس اعتبار سنجی مدارک بر اساس مصادیق مورد اذعان و قوانین و مقررات صورت می‌پذیرد.

وی اضافه کرد: نتایج بررسی مدارک به منظور امتیاز بندی جدید و اعلام چند برابر ظرفیت جهت مصاحبه در سایت سازمان سنجش درج و ثبت خواهد شد.
روشن ضمیر خاطر نشان کرد: وزارت کشور دارای ۱۵۰۰ سهمیه استخدامی بود که تا کنون ۳۷۸۹ نفر از طرف سازمان سنجش و آموزش کشور به عنوان مجاز مرحله اول معرفی شدند.

مدیر کل توسعه منابع انسانی وزارت کشور تاکید کرد: کلیه داوطلبان حتماً به وب سایت وزارت کشور و استانداری‌ها به منظور آگاهی از ادامه روند و اطلاعیه‌ها مراجعه مستمر داشته باشند و محل رسمی درج آگهی‌ها جهت اطلاع رسانی، وب سایت‌های رسمی وزارت کشور و استانداری‌ها خواهد بود و مسولیت عدم پیگیری، بر عهده داوطلبان خواهد بود. بدیهی است عدم مراجعه در موعد مقرر به مفهوم انصراف قطعی داوطلبان از ادامه فرایند استخدام خواهد بود.

روشن ضمیر اضافه کرد: چهار اقدام اصلی اطلاع رسانی، اخذ مدارک، اعتبار سنجی و ثبت اقدامات در سایت سازمان سنجش به عنوان محور گام اول است که بعد از اعلام قطعی نتایج از طرف سازمان سنجش فرآیند اعلام زمانبندی مصاحبه آغاز خواهد شد.

مدیرکل توسعه منابع انسانی بر مطالعه دقیق آگهی‌های مندرج در وب سایت وزارت کشور تاکید نمود و اشاره کرد، تمامی مندرجات وبسایت های رسمی وزارت خانه و استانداری‌ها ملاک عمل خواهد بود لذا، داوطلبان قبل از مراجعه مندرجات انتشار یافته از مبادی مذکور را به دقت مطالعه نمایند و به منظور صیانت از سلامت و رعایت پروتکل‌ها از مراجعه چند باره و خارج از زمانبندی پرهیز کنند.‌

300

کد خبر: 32946

منبع: مهر

برچسب ها: ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0