10 مهر 1399 - 7:45 ب.ظ

امکان حذف سفارش فروش سهام عدالت فراهم می‌شود

سخنگوی آزادسازی سهام عدالت گفت: امکان حذف سفارش فروش سهام عدالت فراهم می‌شود. «حسین فهیمی» سخنگوی آزادسازی سهام عدالت گفت: درخواست حذف سفارش فروش در مرکز پیام از سوی تعدادی از مشمولان سهام عدالت مطرح شده و اکنون چند روزی که اجرای آن در دستور کار قرار گرفته است و به طور جدی در حال پیگیری‌های لازم برای عملیاتی شدن آن هستیم.وی ادامه داد: در صدد هستیم تا کارگزاری و سیستم‌های مستقر در شرکت سپرده‌گذاری این امکان را برای سهامداران فراهم کند تا چنانچه تمایلی به ادامه روند فروش نداشته باشند، درخواست فروش را لغو کنند.

 

به گزارش پایگاه خبری عصر اصفهان، به نقل از ایرنا، برخی درخواست‌های فروش سهام عدالت در زمان رشد بازار سرمایه اجرا نشد، اما اکنون که بورس در مسیر نزولی قرار گرفته و قیمت سهام در حال کاهش است، این سفارش‌های فروش به سرعت اجرا شده و در نتیجه سهامداران دچار زیان شده‌اند که در مواجهه با این مساله، سخنگوی آزادسازی سهام عدالت اعلام کرد که قرار است به‌زودی حذف سفارش فروش سهام عدالت توسط سهامداران امکان‌پذیر شود.

آزادسازی سهام عدالت با وجود مزایای گسترده‌ای که داشته و باعث خرسندی سهامداران شده، در مرحله اجرا دارای معضلات و مشکلاتی شده که گلایه‌هایی را به دنبال داشته است.

در ابتدا در نخستین روزهای فروش سهام عدالت، اعتراض سهامداران در زمینه عدم واریز وجه حاصل از فروش سهام عدالت بود و موجی از نارضایتی را در میان سهامداران ایجاد کرد که در این زمینه «حسن قالیباف اصل»، رییس سازمان بورس و اوراق بهادار اعلام کرد: برخی‌ هستند که اطلاعات‌ خود را ناقص در سایت‌ها اعلام کرده‌اند و به اعتقاد خودشان سهام عدالت‌ خود را فروخته‌اند و باید پولی بگیرند در حالی که چنین نیست. این افراد باید به سایت‌های مربوطه مراجعه کرده و اطلاعات‌ خود را کامل کنند.

کد 300

کد خبر: 37409

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب ها: ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0