13 آذر 1399 - 10:04 ق.ظ

برای همکاری های فرهنگی و قرآنی مشترک؛

امضاء تفاهم نامه همکاری میان رادیو معارف و جامعه قرآنی عصر

مدیر رادیو معارف گفت: تبیین، نشر و ترویج مفاهیم و معارف ناب قرآنی از وظایف اصلی رادیو هست و برای رسیدن به این اهداف آمادگی کامل برای تعامل بیشتر با جامعه فرهنگی قرآنی عصر را داریم

به گزارش عصر اصفهان،به نقل از تسنیم/ در دیدار مسعود کاویانی مدیر رادیو معارف با حجت‌الاسلام حسینی مدیر جامعه فرهنگی و قرآنی عصر وابسته به بنیاد خاتم الاوصیاء (عج)، تفاهم نامه همکاری بین این دو مجموعه منعقد شد.

در این دیدار که در شبکه رادیویی معارف برگزار شد؛ حجت الاسلام حسینی ضمن ابراز خرسندی از حضور در رادیو، رسانه دینی شبکه رادیویی معارف را در ترویج مفاهیم ناب قرآنی و حضرات اهل بیت علیهم السلام موفق دانسته و با اشاره به استقبال مخاطبان از رادیو گفت: باید از ظرفیت رادیو معارف برای ترویج تشکل‌های قرآنی مردم نهاد و طرح برگزاری جلسات قرآنی خانگی استفاده کرد.

در ادامه این دیدار آقای کاویانی مدیر رادیو معارف ضمن خیر مقدم گفت: کاربردی شدن قرآن در زندگی مردم اهمیت زیادی دارد و نقش رسانه‌ها به ویژه رادیو معارف برای رسیدن به این امر را مهم دانست.

مدیر رادیو معارف در ادامه گفت: تبیین، نشر و ترویج مفاهیم و معارف ناب قرآنی از وظایف اصلی رادیو هست و برای رسیدن به این اهداف آمادگی کامل برای تعامل بیشتر با جامعه فرهنگی قرآنی عصر را داریم.

شایان ذکر است در پایان این جلسه تفاهم نامه همکاری بین این دو مجموعه منعقد شد.

300

کد خبر: 35017

منبع: تسنیم

برچسب ها: ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0