8 شهریور 1400 - 4:00 ب.ظ

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان:

امروز دوز دوم واکسن کرونا فرهنگیان تزریق می شود

محمد اعتدادی مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان در جمع خبرنگاران گفت: در حالیکه چگونگی بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید همچنان در مرحله تصمیم گیری نهایی است، امروز فرهنگیان دوز دوم واکسن های خود را دریافت می کنند.

 

به گزارش عصر اصفهان، اعتدادی با بیان اینکه اداره کل آموزش و پرورش استان برای بازگشایی مدارس چه مجازی و چه فیزیکی، آمادگی لازم را دارند، افزود: امیدواریم دانش‌آموزان نیز واکسینه شوند تا مدارس به صورت حضوری بازگشایی شود.

وی ادامه داد: در سال تحصیلی 1400-1401 حدود 920 هزار دانش‌آموز اصفهانی از دوره پیش‌دبستانی تا پایه دوازدهم مشغول به تحصیل می‌شوند و این درحالیست که هنوز ستاد ملی مقابله با کرونا تصمیمی مبنی بر چگونگی بازگشایی مدارس به صورت کتبی به ما اعلام نکرده است

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان اضافه کرد: حدود 35 هزار کلاس درس در بیش از 5 هزار مدرسه برای حضور دانش‌آموزان استان اصفهان مهیا شده و این در حالی است که تمهیدات لازم بهداشتی ابلاغ شده از سوی دانشگاه علوم پزشکی برای سال تحصیلی نیز به صورت کامل برای تمامی کلاس‌های درس انجام شده و تمامی کلاس‌ها آماده بازگشایی برای سال تحصیلی پیش‌رو هستند.

اعتدادی گفت: همکاران من در سراسر استان کلیه اقدامات فوق را در قالب پروژه مهر در حال اجرا و آماده‌سازی هستند که مهم‌ترین هدف این پروژه نیز برنامه‌ریزی و فراهم کردن زمینه مناسب برای بازگشایی هرچه مطلوب مدارس است. همانگونه که مطلع هستید بازگشایی مدارس یکی از رویدادهای مهم برای جامعه به شمار می‌رود.

وی افزود: امید است که در برنامه پروژه مهر و با اجرای مطلوب این رویداد، شناسایی موانع و نقاط ضعف پیش رو و همچنین برطرف کردن کمبودها و تقویت نقاط قوت بتوانیم مدرسه‌ای شاداب و مهری بانشاط و ماندگار را برای دانش‌آموزان رقم بزنیم. همکاران من در این روزها زمان زیادی را می‌گذارند تا با بهره‌گیری از نیروی انسانی، فضای آموزشی، شادابی مدارس، تجهیزات و امکانات، مدارس را در جهت بازگشایی آماده‌سازی کنند.

 

 

204

کد خبر: 32406

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب ها: , , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0