4 مهر 1400 - 12:13 ق.ظ

رئیس جمعیت هلال احمر کاشان :

امدادرسانی هلال احمر کاشان به آسیب‌دیدگان جاده‌ای  3 درصد افزایش یافت

سید منصور میرابوطالبی معاون مدیر عامل و رئيس جمعیت هلال احمر کاشان گفت: امدادرسانی به آسیب‌دیدگان در جاده‌های منتهی به این شهرستان در شش ماه اول سال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 36 درصد افزایش یافته است.

به گزارش عصر اصفهان ؛ میرابوطالبی اظهار داشت: در شش ماه نخست امسال نجاتگران داوطلب این جمعیت با انجام 74 ماموریت، 149 نفر از هموطنان آسیب‌ دیده را  امداد رسانی کردند.

وی به مصدوم شدن 113 نفر در این حوادث اشاره کرد و  افزود: امدادگران جمعیت هلال احمر شهرستان کاشان در این مدت 30 مصدوم را برای درمان و بررسی بیشتر با آمبولانس به مراکز درمانی شهرستان انتقال دادند.

معاون مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان بیان داشت : نیروهای داوطلب این جمعیت در پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای کاشان در 28 فقره تصادف با تجهیزات فنی اقدام‌ به رهاسازی مصدومان از داخل خوردو کردند.

وی از مردم خواست برای امدادرسانی جمعیت هلال احمر در حادثه‌ها و سانحه‌های طبیعی، غیرطبیعی و انسان ساخت با شماره اضطراری ملی ۱۱۲ تماس بگیرند

رئیس جمعیت هلال احمر کاشان با تاکید بر اینکه نجاتگران این سازمان از نیروهای جوان و مردمی هستند، افزود: همشهریان عزیز می‌توانند پس از سپری کردن دوره های عمومی و تخصصی امداد و نجات به عنوان نیروی داوطلب در این سازمان به کارگیری شوند.

میرابوطالبی با بیان اینکه اصفهان در مواقع بحران به عنوان جایگزین تهران تعیین شده است، اضافه کرد: کاشان نزدیک‌ترین شهر استان اصفهان  به تهران است که با وجود راه‌آهن، آزادراه و دارا بودن فرودگاه می‌تواند در مواقع بحران کمک کند.

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر در فاصله حدود ۲۰۰ شمال اصفهان، دارای ۲ پایگاه امداد و نجات جاده‌ای جمعیت هلال احمر است. ivexterm for sale

203

کد خبر: 41876

منبع: عصر اصفهان

برچسب ها: , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0