7 شهریور 1400 - 8:00 ق.ظ

امدادرسانی نجاتگران اصفهانی به ۸۶ حادثه دیده در هفته ای که گذشت

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان از امداد رسانی نجاتگران هلال احمر به 86 حادثه دیده در 50 حادثه در هفته گذشته خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری عصر اصفهان، داریوش کریمی با اشاره به حوادث یک هفته گذشته گفت: از ۳۰ مرداد لغایت ۵ شهریورماه سال جاری ،نجاتگران جمعیت هلال احمر نسبت به پوشش امدادی ۵۰  حادثه مبادرت کرده اند.

کریمی تصریح کرد: ۲۳ مورد از این ماموریت ها در حوادث جاده‌ای، ۷ مورد خدمات حضوری، ۱۴ حادثه شهری و ۶ حادثه صنعتی و کارگاهی  بوده است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان در ادامه از خدمت رسانی نیروهای امدادی به ۴۸ نجات یافته در این حوادث خبر داد و گفت: از این تعداد ۱۷  نفر به طور سرپایی درمان شده و ۳۱ نفر هم برای درمان به مراکز درمانی انتقال یافتند.

به گفته داریوش کریمی در این مدت ۱۳۲ نیروی عملیاتی در قالب ۵۷ تیم عملیاتی با به کارگیری ۵۱ دستگاه آمبولانس و خودروی نجات در امدادرسانی به این حوادث مشارکت داشته اند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان در پایان خاطرنشان کرد در این مدت یک مورد عملیات رهاسازی توسط نیروهای این جمعیت هلال احمر استان انجام شده است.

کد خبر: 31950

منبع: روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اصفهان،

برچسب ها: , , , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0